Moje carstvo mitova

29.10.2011., subota

Danas je dan kad ispočetka započet ću sve

Samo brzi post o važnosti današnjeg dana. Proslavimo nas same, oprostimo si što smo bili glupi nestrpljivi nesavršena gamad majmunska <3 nova prilika nova godina. nek me napusti sve loše, nek ode od mene, otvaram se novom lijepom kreativnom. Ova godina će biti teška osjećam to, ali sam narasla sazrela i puna sam novih iskustava. Otvorite srce i ne zatvarajte svoj um.
Doživjela sam svoj prvi grupni ritual, i imam osjećaj da me ni ovaj put Venera u Škorpionu neće iznevjeriti pošto me već neke tri godine zaredom daruje dobrim ljubavnim (seksualnim) razdobljem. Uglavnom držite mi se dobri dragi i optimistični jer drugačije kroz život ne ide!
Za sve pokojne koji nisu s nama. Za mrak tamu i zimu. Za promjenu sezone. Slava Crone i slava lordu Božikovine!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty