subota, 11.02.2017.

Malo događaja u posljednje vrijeme

Kraj praznika odlučila sa obilježiti sa prijeteljicom AK na klizanju i u McDonaldsu.
Ona je krenula na pripreme za državnu maturu stoga smo se dogovorile da ću ja doći pred školu po nju i onda obavimo mali šoping i kasnije se najedemo u McDonaldsu. Obišli smo trgovine u Interšparu i Takko. Kupila sam si vestu. Otišle smo u mek i najele se, obje smo uzele isti sendvič i baš je bio velik.



Išle smo i na klizanje. Nije nam se baš svidjelo jer nisu obnovili led od priješnjeg termina klizanja, stoga smo mogli klizati smo na jednoj polovici leda koja je bila puna rupa i kvrga. Stoga smo przo otišle. Na povrtku kući dogodila se nezgoda. Pokliznula sam se na led i razbila i to dva puta. Udarila sam leđa i nogu, imala sam modricu tjedan dana.

28.1.2017. cure iz razreda slavile su rođendan u domu. Tamo je trebao biti i dečko kojeg sam upoznala za novu godinu, dogovorili smo se da ćemo plesti zajedno cijelu noć. Opet sam išla sa prijateljicom AK na rođendan. On je došao oko 22:30 h i od tada mogu reći da smo skoro cijelo vrijeme bili zajedno pričali o raznim temama, slikali se, grlili i plesali. Također sam plesala i pjevala sa curama. Bilo mi je jako lijepo. Htjela bi to opet ponoviti. Torta je bila izvrsna.



Petak 3.2. sam išla sa AK na čaj i kakao u Concorde. Prošetale smo kupila sa tetki za rođendan kuharicu, te se vratile kući.

25.02. idem u Veneciju na karneval onda ću vam pisati o tome. U utorak (na Valentinovo) idem na oralnu kirurgiju vadit zub držite mi fige da sve dobro prođe jer me jako strah.


20:30 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.