subota, 26.11.2016.

Studeni 2016.

Iako početak listopada nije bio poseban, no kraj mjeseca je bio pretrpan. U studenom se događa baš suprotno iako studeni još uvijek traje već imam 3 događaja o kojima imam pisati.

Za početak idem u Ekonomsku školu i na predmetu vježbenička tvrtka osnovali smo našu tvrtku Choc 'n' Rock. U tvrtci sam ja poslovna tajnica. Otišli smo na 15. međunarodni sajam u Zagreb kako bi predstavili našu tvrtku, naše proizvode te ako je moguće osvojiti neku nagradu. Iako nisam išla na sajam jako sam ponosna na njih jer su osvojili 1. mjesto u komunikaciji i uređivanju štanda.



U subotu 19.11. ujutro sam se ofarbala nakon dugo vremena što sam bila crvena više mi se nije sviđalo i odlučila sam ponovno biti brineta. Vidjet će te na slikama novu frizuru.
Navečer sam išla na rođendan kod jedne prijateljice iz razreda. Bila je većina razreda i uživala sam. Jako smo se lijepo proveli, naplesali, najeli a neki i napili. ja nisam bila među tim pijanima. Popila sam 1 čašu bambusa i ostalo što sam pila je bio sok. Otišla sam kući oko pol 5, kad sam došla kući na brzinu sam se istuširala i odmah zaspala. Spavala sam do pola 1 i onda se ustala i išla učiti marketing.



Zadnji događaj u ovom djelu mjeseca bio je upravo petak 25.11. Otišli smo sa razrednicom u Zagreb na predstavu "Čarobni brijeg". Krenuli smo u 16 h ispred škole te u Zagreb stigli oko 17:30 te odlučili prvo obaviti šoping. Isli smo u H&M u kojem sam si kupila usku crnu suknju koja je prije koštala 70,00 kn a jučer je bila na popustu te je iznosila samo 20,00 kn. U Terranovi nisam ništa kupila. Predstava je počela u 19:00 h i nije mi baš bila nešta jer iskreno bila sam preumorna stoga nisam baš pratila, skoro sam zaspala. Kući sam došla u 23:40 h i odmah nakon tuširanja zaspala.



U prosincu točnije 21.12. idemo na predstavu "Gospođa Bovary" te smo se dogovorile da ćemo tada ići na Trg jer će već početi Advent u Zagrebu.



14:21 | Komentari (1) | Print | ^ |

Listopad 2016.

Početak mjeseca nije bio nešto posebno uzbudljiv. No zato sam 22.10. išla na vjenčanje kod svoje sestrične Mile u svatove u Podravsku Slatinu.
Već je dugo sa tim dečkom, 10 godina u vezi. Jedva sam dočekala da ju vidim, da vidim svoju obitelj na okupu. Bilo je oko 300 uzvanika i svi su se odazvali.
Krenula sam ujutro oko 8 i tamo smo mama i ja doputovale oko 12. Vjenčanje u crkvi je bilo zakazano za 16 h i poslije smose uputili na večeru i zabavu u Restoran KTC u Slatini. Ja sam imala crne široke hlače, i crvenu bluzu (vidjet će te kasnije na slikama). Moram priznati da je svećenik jako lijepo propovjedao te da sam se ja toliko raznježila da sam cijelu misu plakala od sreće. kada je bacala buket htjela sam ga uhvatili jer je bio baš lijep pa da imam za uspomenu no neka mala klinka kasnije sam saznala ima 11 godina se bacila ispred mene kako bi ga uhvatila, a na kraju nije htjela ni plesati sa onim tko je uhvatio podvezicu što mi je bilo baš glupo od nje.
Bili smo tamo do nekih 3 h u noći i onda smo otišli spavati u kuću od mladenkinih roditelja. Sutradan smo se uputili oko 11 h kod mladoženje još jedanput vidjeti mladu i tamo smo ručali. nakon ručka oko 3 sata smo krenuli kući. Kada smo odlazili seka mi je rekla da kad se ja budem udavala da će mi ona pomoći oko organizacije jer sad zna kako to treba ići.



Sljeći vikend sam slavila 18. rođendan. Napokon sam i ja punoljetna. Sama sam kriva što rođendan nisam mogla slaviti sa osobama sa kojima sam ja htjela, no došli su mi Ana, Toni, MArtina i Lucija.
Za rođendan mi je tetka naručila čokoladnu tortu koja je bila baš fina i velika. Jako smo malo pojeli jer mi je bratić iz restorana donio platu pa smo se prije torte najeli.
Ostalo mi je torte i za druge goste. U utorak na blagdan Svih Svetih, došli su mi tetak i tetka iz Siska, te baka, deda i teka koji žive u kući do mene.


13:47 | Komentari (1) | Print | ^ |

Tjedno uživanje

Onaj koji nema nećaka ili nećakinju zasigurno nezna kakav je to osjećaj kada nekon dugo vremena imate to malo biće tjedan dana samo za sebe.
U današnjem svijetu kada su mladi vezani za mobitele i internet teško je zamisliti odvojiti tjedan dana za odlazak na selo gdje je jako teško uhvatiti signal.
Stoga sam ja taj užitak imala ovo ljeto kada sam tjedan dama bila sa svojim nećakon Nicolasom u Ćuntiću. Daleko od svega, no vrijeme smo proveli sjajno.
Svaki dan je sjalo sunce, igrali smo se, šetali svaki dan po 2 - 3 sata. Spavali popodne (iskreno dugo nisam spavala popodne) no nakon toliko igranja, skaknja, popodnevni odmor je dobro došao.
Svako planiram sa svojim malim zlatom provesti još par prekrasnih tjedana.


13:21 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.