utorak, 03.05.2016.

Sve je tako čudno

Hmm ponekad se pitam zašto svi ljudi ne bi mogli biti sretni? Zašto je potrebno nekoga povrijediti da bi bio sretan? Zašto se ljudi boje živjeti ludo i nezaboravno kao da je svaki dan posljednji.

Imam 17 godina i osjećam se kao da mi je 50 kad gledam djecu mlađu od sebe. Djete u vrtiću ima facebook, ima bolji mobitel od mene. Ni nezna što sad propušta jer ovo mu se vrijeme nikada ne će vratiti. U njihovim godinama ja sam dolazila iz vrtića i išla se sa prijateljima iz susjedstva igrati gumi gumi, skrivača, na igralište se ljuljati, a šta oni sad imaju. Sva ta igrališta su sada zapuštena jer se nemaju za koga uređivati, više djeca uopće neidu u njih jer su im jedina zanimacija igrice, mobiteli i ostale gluposti.

Još ste maldi i ako ste stari kao ja ili stariji još uvijek ste djeca pokažite to, pokažite ovim malim klinicima što znači zabava i kako ste najbolje zabavlja.
sretansretansretansretansretan


19:46 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.