Bez tebe je sve ništa, a sa tobom je ništa sve!
12.12.2009. , 23:01

eei.dragi moji. evo mene opet.
pa kako ste mi? Jel i kod vas došla zima kao i kod mene?
Da, da. Došla je zima. Aide, napokon. Falila mi je.
-Napokon sam pogledala New Moon. :)) laajk.

I dalje sam in love. Iako nema nista među nama, nema veze.
Sretna sam zbog tog osjećaja zaljubljenosti. Teško me nešto naljuti u zadnje vrijeme. Više sam sretna :)
Ne želim da ovaj osjećaj prestane.
Škola je još malo gotova. Drago mi je , no opet, neću ga vidjet svaki dan. No preživjet cu :)

Gledate Supertalent?
Ja ofc. I ofc. navijam za naše Sinove <3. Držim im fige.Većina cura je iz gimnazije, tako da ne mogu ne navijat za njih. Držim im fige. Za koga vi navijate?

Vjerovatno ste skužili da sam opet promjenila dizajn.
Ah, morala sam. Ipak sam happy. Pa mora biti i takav dizajn.
Ja sam ga pravila. Nažalost, dizajni na mom dizajn blogu su se nesto pokvarili, tj. kodovi. Pa se ne mogu skinut.
Sada moram sve ispočetka. Ali dobro.

Hvala vam na onako lijepim komentarima.
Aide da vas vise ne zamaram.

Image and video hosting by TinyPic

=> Budalica.dz

pa.pa.


Komentiraj { 176 } - On/Off