Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam totalno drukčija od drugih!



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




VELIKE RIJEČI VELIKIH LJUDI:thumbup


Svi imaju strahove. Oni koji se s njima suoče imaju i budućnost.yes
E.Hemingway


Cogito, ergo sum! (Mislim, dakle postojim!)
Rene Descartes


Smrt dohvati i onog koji bježi!puknucu
Latinska


Koga ne muči nesreća, muči ga sreća.greedy
Engleska


Istina rađa mržnju.
Plaut


Po ko zna koji put ponavljam ovu rečenicu:
ŽELIM BITI MANEKENKA!!

MySpace

MySpace



A zašto?!
Žao mi je što ću vas razočarati, ali to je jednostavno ono što volim.....

Friendster

Friendster



Tj. OBOŽAVAM!!

Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog




Da li mirno spavaš, luče moje
Ono veče dal te savest peče?

Govoriš li u snu ime moje?
Dal te čuje ona što te truje,
Dal te čuje, dal ti poveruje?



I LOVE LJETO!!!!!!!!!!


Posjetite slatku curku !! OBAVEZNO!!


Dobro došla u moj dom,
Tugo mirišeš
Na usne njene!!

Hajde reci drugu svom
Tko ih ljubi
Mjesto mene!!



layout for myspace

layout for myspace




KISS TO YOU...........
Images for your blog

Images for your blog



........AND KISS TO MY LOVE!!!!!!!!
layout for myspace

layout for myspace



Linkovi

Curka with a problem..... thumbup

Hilton lover&c@

F@cEe..

Frankec_iliti_Frenky :-D

Folk-erovac cerek

suuuuuuper blogach-preporucham :))

"GENIJALNO" je mala riječ - possjetite obavezno !!

sportashica..

ovo je pod "must visit" :))

Dejanche


Friendster

Friendster




layout for myspace

layout for myspace




HTJELA BIH JA...

Da vidim samo tvoje
Oči u samoći.
Da čujem od tebe glas
U paklenoj pustinji spas.
Htjela bih ja
Da si zauvijek uz mene ti
Ljubav jedina moga života si.
Da me samo tvoje usne ljube,
Da se one ružne stvari izgube.
Htjela bih ja
Da sam zauvijek tvoja voljena!


Srce nije kamen!
Da ga samo baciš iz kaputa,
Kao kartu poslije puta.
Srce nije kamen!
Ne, srce nije kamen!
Kad pukne na dva dijela nije vrijedno,
Jer više ne kuca ko jedno,
Srce nije kamen!
U dušu me tvoj pogled tako.
Lomim se, pucam ko staklo.
I kako da kažem ti zbogom,
Kad sve gubim s tobom.....



layout for myspace

layout for myspace


image hosting file

image hosting file




I LOVE CRTIĆE!!!!!!!

MySpace

MySpace



-SPUŽVABOB SKOCKANI!!

MySpace

MySpace



HEHEHE smijeh

Image hosting

Image hosting



AJME, ŠTO JE SJATKI thumbup

Image hosting

Image hosting



mmmmm........yummy..... njami

Hard rock, hallelujah !!!!!

Povedi me na krilima sna.....

Daj mi bar jedan razlog
Da odem ja od tebe
I da se više ne vraćam!
Daj mi bar jedan razlog
Da zgazim samu sebe,
Jer ti si jedino što znam !!


Tebi moja mazo,
Tebi moje srce pripada.
Druge ljubim lažno
Voleti ih neću,
Neću nikada !!


Ima li mene malo tu
Mene malo tu,
Jednu mrvicu
Tebi na srcu?!

Zna li noć da si meni dan,
Da si meni dan
I da ne spavam,
Zašto moraš mi
Ulazit u san?!

Danima, godinama, satima
Noćima
Tražim korak tvoj da doprati moj.
Postelja
Još je topla ostala.
Ostavila stol
Tanjur moj i tvoj,
Jastuk tvoj i moj.....



OBOŽAVAM SHOPPING!!

MySpace

MySpace



Pa mislim ono, jesam cura il nisam?!

MySpace

MySpace




blog layouts

blog layouts



šmrc.....šmrc.....

Friendster images

Friendster images





Myspace

Myspace



Stalno mislila sam da
Ti si jedan od svih njih.
Sada shvatila sam da te volim
Ko što pjesmu voli stih.

Stalno mislila sam da
Ti si isti, nevažan
Kao što su bili svi,
Da nisi ništa važniji.

Sada znam da te volim,
Kao Boga ja te molim
Da daš mi priliku,
Da dokažem ti
Da jedno smo drugom suđeni.
I da je tako bilo uvijek
I bit će sve do zauvijek!!

Don't brake my heart tonight.....



MySpace Layouts

MySpace Layouts





I LOVE KIDS!!!!!!!!

Myspace

Myspace




I DON'T LIKE school!!!!!!!!!!!!

MySpace

MySpace




MALO ŽIVOTINJICA:

Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



ponedjeljak, 05.03.2007.

EEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!

A stvarno sam lijenčina.. zijev Vi mi šaljete toliko komentarchicha, a meni se ne da napisat post :? headbang
E, Bože moj.. Ma ja kažem – ludo pa živi !! Al svejedno, nadam se da se nećete baš ono ful ljutit na mene.. zujo Nego, sad da počnem neshto pričat, tj. pisat, bolje rečeno.. A šta?! Hm….. Pa.. Evo.. Aha.. Maškare su finito… Ok, to već svi znaju, ali ja imam neobičnu potrebu podijelit tu „ekskluzivu“ s vama naughty Znači, nema se di ić.. Al zato je tu Čošak iliti Corner.. A lipo je tamo.. thumbup Morat ću i ja malo otić koji put.. wave Ovaj, sad malo gluposti….. JA NEMAM DEČKA!!noŠto je najjače, neam blage dal mi to smeta il ša ja znam.. Jedan dan bi dečka, pa ne bi.. A stvarno, neodlučna do bola!! headbang (Sorry, bivshi.. :))) . I tako, prolazi dan za danom, a škola stoji.. Kod mene doslovce.. Prije sam se molila da prođem s 4, a sad se molim da – PROĐEM !! bang A mislim, jel to normalno?! Al ono, ne brine mene baš to (iako bi trebalo..).. I, po starom dobrom običaju, opet bi vam mogla poklonit koju moju srcedrapajuću pjesmicu..zaliven Pa, ovako:

Bez tebe život život nije..

Kad odeš ti
Moj će život crna staza prekriti.
Kad te ne bude bilo više
Reći ću: „Volim te!“, najtiše.

Kao što nebo voli sunce,
Kao što stablo voli zemlju..

Kad odeš život će mi postati pakao,
A ubrzo se na onome svijetu vidimo,
Jer bez tebe život život nije.
Bez tebe ništa neće biti
Kao što je bilo prije!


Hey, znaš li…..?!

U oku suzu obrišem
Kad god te vidim pokraj nje.
Mislim da ne vrijediš toliko-
Niti jedne suze, niti dvje.
I kad ti me pozdraviš
Okrenem glavu na stranu.
Desnom rukom odmahneš
I staviš sol mi na ranu.

Hey, znaš li da mi jako fališ?
Al, ne želim da to sve ti znaš.
Hey, znaš li da te jako volim,
Al se bojim da ti mene ne voliš baš…..


MySpace Layouts

MySpace Layouts






Otkad tebe nema

Otkad tebe nema
Ja postala sam hladna
Prema svima.
Kao kamen kojeg gazi
Svatko – tko god se sjeti.
Zašto si me ostavio?
Kao da si pomislio
Da bez tebe mogu dalje živjeti.
Zar ne znaš
Da moja ljubav tebi pripada
I da moje srce
Nitko, baš nitko
Osvojiti ne može?!
Nitko, osim tebe
Koji nosiš ga
U svojim rukama.


Zauvijek

Neka te ne brine
Crna boja
Ispred moje kuće.
Ne gledaj!
Okreni glavu!
Bila ja sam sama, osamljena.
Ti si bio samo njen.
Samo njen.
Shvatila ja sam
Da nemam nikoga
I pozvala anđela
Da pravim mu društvo,
U drugome svijetu.
Tamo ja sam sada, ljubavi.
Tvoj sam anđeo čuvar,
Tvoga srca podstanar.
Zauvijek…..


Kako da bez tebe živim?!

„Ništa od toga.
Previše je razlika.“ –
Bila je tvoja
Glavna izlika.
Kad sam ti rekla
Da bi nas dvoje
Mogli pokušati
U ljubavi uživati.
Rekao si još:
„Pomiri se s tim!“,
A ja doista ne znam
Kako da bez tebe živim…..!


Ajme, sad ozbiljno mislim da je dosta od mene za sada.. Čak sam se i uspjela rasplakat na svoje pjesme.. E, blesache J! .. A niš.. Chitamo se još.. Pusa svima!! kiss E da, budite taaako dobri i opet mi ostavite puuuno commenticha.. Ja vama hoću!!

POZDRAVCHICH B-) mah








| komentari (286) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.