nedjelja, 28.09.2008.

crno-bela duga

totalni mrak....
po koja kap tek prestale kise...
...ulici smo poznati...odsutno slucajnim prolaznicima ne...
i zato im nikako nije jasan neobjasnjivo odlican smeh...u neobjasnjivo glupoj situaciji...

ujutru se budim bolesna...i pitam se zasto sam kog vraga pila iz njegove case....

....................
....................

svaka moja odluka u kojoj je razum imao glavnu rec bila je pogresna....nije bilo puno takvih....a ova sad....ustvari, nijedna nije pogresna, ali mi nijedna nije donela ono sto sam zelela...ili ono sto nisam ni znala da zelim.....ne znam zasto u svim obicnim danima trazim jos ono malo obicnosti koja ce meni biti neobicna...i ne znam zasto mi se cini da na tom mestu necu dobiti to malo obicne neobicnosti.....bar ne one koja ostaje sa mnom....da, fali mi malo ludosti....dok svi oko mene postaju “ozbiljni” ljudi...

....................

kosa mi jos mirise na parfem i cigarete...i sa mnom je jos onaj objektivno nemoguc a u meni tako jednostavno snazan osecaj....
opracu kosu.
i necu reci na sta mi mirise kupka....





- 22:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>