četvrtak, 14.02.2008.

hocu sad i hocu sve

...jedan od onih dana kada te nesto vuce za krevet..svom snagom..a ja se isto tako svom snagom odupirem dnevnom svetlu...a lezanje mi vise nikako ne prija...
od juce..glupi zenski jednomesecni osecaji..fuj!...
zeznula sam stvar sinoc...danas cu cutati...nije potrebno izvinjenje u ovom slucaju..samo pustiti da prodje..
...pre par noci...gledam ga sanjivim pogledom..kroz dim..na drugom kraju prostorije...svetlost nekako glupavo pada..ne vidim mu oci..prestajem gledati..ljubi me pre odlaska..hm...u prijateljskim smo odnosima...dobro...
...zavrsila fax...pre neki dan...sad se samo ljubazno i zbunjeno smeskam dok svi oko mene skacu od srece i misle kako je to nesto ne znam kako sjajno i divno...moja prva misao bila je ‘bezveze, sad vise nisam student’...da, zablistala sam na ispitu, ali to je tako nebitno...mnogo sam se bolje osecala dok smo se onako umorni i gladni satima cekajuci svoj red vukli od kantine do onih nasih cuvenih prozora na drugom spratu...gde smo danima i danima u oblacima gustog dima ispijali kafe i kafe pricali o ko zna cemu i osecali se kao ‘praaaavi’ studenti sa gomilom briga koje se ustvari tako jednostavno rese...srecna sam, zato sto sam bila student...


“the horror!”...pocetak odlomka..trece pitanje..heart of darkness..
da, zivot je fuj...
ipak,
osecam se zavodljivo i slatko...
pijem gorku kafu i neko fino vino...
mislim na H., secam se M., kroz glavu mi prolazi E.....(nisu sve muskarci)...
...zavodljivo i slatko...
ne pusim, ali uvek se igram necijim cigaretama...


- 17:26 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>