Pjesma moja to si ti

11.03.2006., subota


USPOMENA



Dosta postova koje čitam govore o nesretnim ljubavima. Za razliku od njih ja sam sretan u ljubavi. Al kako sam nekad i ja bio ostavljen pokušao sam ući u sve te misli i napisati ovu pjesmu. Zato ovu pjesmu posvećivam onima koji su nesretnu u ljubavi. Volim vas


Bez tebe ja sam samo čovjek bez imena,
želio bih otić, al srce dalje neće,
bolesno od tuge, po staru ljubav kreće,
al kako zapaliti vatru bez kremena.

Sve je postalo nekako sivo i tužno,
gdje li je ona iznad nas prekrasna duga,
je li se sakrila pa nam se ruga,
vidi li da je nebo bez nje sada ružno.

Voliš li me draga moja još barem malo
il je to samo neka moja iluzija
o jednom carstvu što je nekad davno cvalo.

Ništa mi u životu više nije važno,
ostati će bol i uspomena na tebe
što volio sam tako iskreno i snažno.

- 21:50 - Komentari (92) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>