kratka prica mog zivota

subota, 14.01.2006.

ciao

hy ljudi kak ste ?
ja sam lose iskreno u komi sam upravo sam stigla s bezvezne proslave a u ponedjeljak mi pocinje skola. i tak sam ja u totalnoj komi neznam kaj bi sobom iskreno neznam ni kaj da vam pisem
zato se cujemo sutra bok

- 20:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nesto o meni

  • ime:natacha
    nadimak:natally
    dob:15g.
    ljubav:sretno zaljubljena
    volim:
    -zivotini
    -prirodu
    -mogonet
    -iskrenost
    -dinamo
    -upoznavat nove ljude
    -avanture
    -iskusavat nove stvari
    -dobre ljude
    nevolim:
    -laganje
    -hajduk
    -ogovaranje
    -pauke
    hobi:sviranje i pisem pjesme
    opis:crna kosa i crne oći
    mjesto stanovanja:farkasevac

Linkovi

nesto o mom blogu

  • da vidimo tu ce biti moje pjesme koje ja osobmo pisem i moje mastarije pa cak i price iz mog zivota nadam se da ce vam se svidjeti moj blog sada je jos pust ali postepeno cu ga uređivati i jos na kraju bi vas sve molila da mi komentirajte i obecavam vam da cu i ja vama a sada bok i kissam vas sve