kratka prica mog zivota

ponedjeljak, 09.01.2006.

bok svima

ja se opet javljam a sto se tice slika stici ce uskoro bit ce ih prepun blog ali se morate strpiti danas cu vam napisati jednu pjesmu komentirajte mi ju nadam se da ce vam se svidjeti jer tek sam je danas napisala jos je nitko nije vidio toliko za sada cujemo se pozdrav svima bok

- 19:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nesto o meni

  • ime:natacha
    nadimak:natally
    dob:15g.
    ljubav:sretno zaljubljena
    volim:
    -zivotini
    -prirodu
    -mogonet
    -iskrenost
    -dinamo
    -upoznavat nove ljude
    -avanture
    -iskusavat nove stvari
    -dobre ljude
    nevolim:
    -laganje
    -hajduk
    -ogovaranje
    -pauke
    hobi:sviranje i pisem pjesme
    opis:crna kosa i crne oći
    mjesto stanovanja:farkasevac

Linkovi

nesto o mom blogu

  • da vidimo tu ce biti moje pjesme koje ja osobmo pisem i moje mastarije pa cak i price iz mog zivota nadam se da ce vam se svidjeti moj blog sada je jos pust ali postepeno cu ga uređivati i jos na kraju bi vas sve molila da mi komentirajte i obecavam vam da cu i ja vama a sada bok i kissam vas sve