Koliko su ljudi oko nas doista iskreni?

nedjelja , 07.05.2017.

Razmišljam baš kako ljudi nisu skloni biti iskreni i jasno reći što misle i kako se osjećaju. To uvidim svaki puta kad se nađem u situaciji da jasno i glasno iznosim svoje stavove i osjećanja, a oni tad ustuknu jer se s time ne žele suočiti. Jedno je biti pažljiv da ne povrijediš drugu jedinku, no drugo je biti neiskren i licemjeran, praviti se da si tu za nekoga kada nisi i ne talasati, jer su te učili da ne treba talasati. E, pa ja talasam. Redovito i nastavit ću u tom smjeru.

Svjesna sam da se nekada nepotrebno uznemiravam i impulzivno reagiram, no ako ništa, uvijek sam spremna raščistiti nelagodnu situaciju. Nažalost, ispada da sam među rijetkima jer u većini mojih odnosa, druga strana to nije spremna učiniti. Moja potreba da ispravim nevaljano i ukažem na problem često bude dočekana direktnim udarcem vrata u nos. Možda je vrijeme da to prihvatim. Da prihvatim činjenicu da ljudi ne žele stvari popravljati niti rješavati, već da samo vole imati dojam da stvari postoje oko njih. Ne znam kakav im to osjećaj pruža, no očito zadovoljavajući čim ne rade drugačije.

Spadam u one koji imaju dobru intuiciju no istovremeno veliki manjak samopouzdanja (ne znam iz kojeg razloga, vjerojatno neka autodestrukcija iz prošlih života) pa često ugušim tu svoju intuiciju slabim samopouzdanjem. Ovoga puta stvari su se počele mijenjati, alarm koji je zablinkao u par navrata uočen je od mog unutarnjeg oka i postavila sam stvari na određenu razdaljinu. Sada se pojavljuju situacije koje su se negdje zakuhale, ali budući da nemam povratnu informaciju o tome gdje je kvar te budući da sam davnih dana dobila signale za oprez, mislim da se s tim ne trebam puno zamarati. Možda me doista sve vodi ka onome - uzdaj se u se i u svoje kljuse jer sve ostalo je rasipanje vlastite, dragocjene energije. Ljudi će uglavnom biti prijetvorni i komotni, ja ću uvijek biti impulzivna i direktna pa neka onda sve ide svojim tokom, kao i uvijek.



Oznake: iskrenost, odnosi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.