Duhovni ratnik

nedjelja , 23.10.2016.

Gotovo da me 2 tjedna nije bilo ovdje. Stiska s vremenom, unutarnji nemiri uzrokovani dramama na poslu i sve skupa rezultiralo time da mi nije ama baš nikakva inspiracija za pisanje dolazila.

Vikend sam provela čitajući fenomenalnu knjigu Bhakti Tirtha Swamija o nadnaravnim pojavama i raznim utjecajima na misli. Knjiga se zove Duhovni ratnik I i skup je njegovih predavanja o utjecajima negativnih misli na čovjeka, suptilnim dimenzijama i raznim paranormalnim stvarima na koje možemo naići u X files-u. BTS dolazi iz vaišnavske tradicije, objašnjava podjelu kozmosa prema vedama, objašnjava tko su anđeli i demoni, kakva sve bića u astralnoj dimenziji postoje, koje su opasnosti na duhovnom putu i kroz bavljenje tim dimenzijama. Spominje i izumrle civilizacije, znanje iz Egipta i objašnjava kako možemo ojačati pravu duhovnu svjesnost. Priča o manipulaciji mas medija, zlouporabi moći određenih jedinki i velikoj transformaciji čovječanstva čijim smo svjedokom upravo mi koji živimo u današnjem svijetu. Kali yuga, doba najvećih svađa i kaosa uzima još veći zamah u ovom našem vremenu, a rezultat će biti podjela na ljude više svjesnosti koji teže božanskom i one niže svjesnosti, koji se odmiču od božanskog i idu samodestruktivno i destruktivno u suprotnom smjeru. Jedna stvar koju napominje je da se treba kloniti okultne literature i konzumiranja opojnih sredstava jer čine rupe u suptilnom tijelu i omogućavaju kačenje raznih entiteta. Također naglašava kako mistične moći kojima se neki ljudi koriste ne označavaju ništa duhovno, već samo jedan izričaj malo više materijalne dimenzije i da su te moći pogubne za duhovni razvoj jer zbog opčinjenosti njima čovjek se iznova veže za materijalnu dimenziju. U knjizi se također spominju vrste snova i koje nam dimenzije snovi nude. Priča o oprezu vezanom za duhovne učitelje jer danas je mnogo lažnih, te kako prepoznati osobu koja zaista živi po božanskom principu.




Osim čitanja i opuštanja, praktički nisam ništa drugo radila. Vikendi mi služe kao punjači baterija da mogu krenuti u novi tjedan na poslu u kojem pokušavam vidjeti smisao lekcije koja mi dolazi. Taj mi je posao već počeo otvarati vrata u dimenzije mog unutarnjeg bića da osvijestim što moram mijenjati. Sada je problem otkriti način kako, tj. usuglasiti se s tim načinom koji bi mi olakšao stvari.

Također, u procesu sam čišćenja određenih ljudi pa sam tako barem online napravila veliku čistku, maknuvši sve one s kojima nemam veze, a koji vole skupljati veliki broj prijatelja na društvenim mrežama, te sve one sa zadrtim stavovima koji vole živjeti u kalupima.



Oznake: Bhakti Tirtha Swami, Duhovni ratnik, nadnaravno, duhovnost

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.