Odmor

utorak , 14.06.2016.

Godišnji. Praznici. Burza. Sve skupa. U petak mi je bio zadnji radni dan. Radna godina privedena je kraju u savršenom tonu jer su bila neka događanja koja su me zaokupljala od prošlog četvrtka do nedjelje. Neispavanost je uzela maha, ali sreća i uzbuđenje držali su me sve te dane ne samo na životu, nego u određenom vidu hipersreće. Još uvijek uživam plodove te atmosfere i spremam se za neke nove stvari.

Ovaj tjedan rješavam ispite na tečaju s kojim sam se uhvatila u koštac. Dopunski studij, tečaj, nazovimo ga kako god. Jedno veliko besmisleno ništa koje sam skupo platila jer nisam onda kada je trebalo odabrala nastavnički smjer. No, nema veze. I tomu se bliži kraj. Valjda ću uspjeti porješavati još ta dva ispita s obzirom da su profesori već isključili mail adrese kolegija na kojima je bila literatura i upute za rad. Tko bi čekao da se ja odlučim izaći na rok...

Zasad se ne otvara moj put u Indiju. Para niotkud, ušteđevine je jako malo, a posla na vidiku nema. Nisam nesretna jer znam da ako ću i kada trebati otići da će se sve otvoriti.

Idući tjedan idem malo na more. Trebam se regenerirati i dobro debelo opustiti nakon ove godine. Bilo je i lijepo i teško. Bacam se na neke nove stvari.

Oznake: odmor, ljeto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.