Planete part II

ponedjeljak , 28.12.2015.





Današnja tema su opet planete. Izgleda da su one planete o kojima sam pisala prošli mjesec zaplesale kolo veselo i žele da čagam s njima. Mogu ih zamisliti kako cupkaju lijevo-desno i imaju onaj blentavi osmijeh kao kad su ljudi ili beskrajkno sretni ili beskrajno pijani. Moje planete su sada zadovoljne i tako se plešući smijulje, a ja ih promatram sa strane i plješčem u ritmu.

Zašto ja opet, pobogu, pišem o planetama?

Došlo mi je kao kamenom u glavu da se uhvatim jyotisha. Čak mi je to predisponirano po natalnoj karti, a u zadnje vrijeme mi je strašno dojadilo ovisiti o drugima, uzdati se u druge, ispitivati druge što je sa mnom, samo zato što su oni, eto, naučili gledati i vidjeti takve stvari. Mislim da je došlo vrijeme da ja budem sam svoj majstor i jest da mi je za to trebalo skoro tri desetljeća, no eto, u jyotishu mi čak stoji da mi sve u životu kasni pa tako valjda i hvatanje sebe za rep.
Razumijem da astrologija iz vanjskog kuta gledanja izgleda smiješno i sama sam to prije smatrala isključivo zabavom jer nas napadaju razni Vidoviti Milani i nakinđurene gatare iz raznih Glorija i Tena, ali prava astrologija koja se bavi natalnom kartom zapravo je znanost. Ovdje se pak radi o vedskoj astrologiji, koja je detaljno razrađena u spisima i ide jako duboku u analizu osobnosti, afiniteta, opasnosti, duhovnih aspiracija, namijenjenih djelatnosti itd.

Mogući problemi

Kada sam dala napraviti svoj chart prema jyotishu, kao glavni moj problem vidjela se nestrpljivost, a kao yoga ili ono što trebam u ovom životu naučiti bilo je dovršavanje stvari, ma koliko one trajale.
Ja sam valjda jedna od najnestrpljivijih osoba koje su se inkarnirale na Zemlji. Kao da imam neku ubrzanu štopericu unutar sebe i kada se zalijepim za nešto, ona sumanuto blinka, a ja dotle treperim. To je zapravo užasan osjećaj. Želite sve sada i odmah, a kada se stvari realno sagledaju, to je apsolutno nemoguće. Što se onda događa? Pa ja vrlo često odlijepim u neki paralelni svemir gdje se onda već time bavim. S vremenom sam se odučila od takvog bježanja jer se realnost nije puno mijenjala pa mi je trebalo naći neku drugu metodu kojom ću popravljati stvari u ovoj zbilji. U zadnjih godinu dana to se dosta poboljšalo, s time da je u početku bilo jakih oscilacija. Bila sam nabrijana na sve sada i odmah, gotovo da fizički nisam skakala na federima, no onda se ekipa gore odlučila presložiti pa sam se malo smirila. Ništa u životu ne ide preko noći pa ne znam zašto bi živjeli u iluziji da se išta treba zbiti sada i odmah.

Jedan dan sam se probudila s jasnom mišlju da ću krenuti proučavati jyotish. S obzirom na moju nestrpljivost, to bi moglo trajati godinama, no srećom pa u startu znam svoj problem pa odmah mogu djelovati na način da radim na njemu.
Nisam osoba koja ikada donosi Novogodišnje odluke, a i ova spada još pod ovu godinu pa se neću ni za to vezati. Prvi korak sam napravila, čeka me u knjižnici rezervirana knjiga. Od nekud se mora krenuti.

Eto poželite mi sreću, možda nešto s tim napravim jednog dana pa možete preko veze dobiti kakvo čitanje, bez da vas oderem k'o mačku jer mi moji moralni principi to ne bi dopustili.




Oznake: jyotish, astrologija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.