srijeda, 12.09.2012.

o (ne)željenosti

mnogima nije jasno bilo kad sam obznanila da ćemo imati malog J, kako sam se usudila tako brzo na takav korak?

jedno od najsmješnijih pitanja uz tu tematiku mi je bilo (neupućeno meni već Purgericinom mužu od strane nje) - pa jel se ti ne bojiš malih beba? :) nespretno izrečeno, ali vrlo sadržajno.

bojim se, kako neću? nova, dosad NAJVEĆA ''obveza'' u životu, ja mlada i nespremna, on mlad i nespreman (iako mislim da nitko nikad ne može reć da je spreman na to). život piše svoje priče i tako je napisao i našu.

J nije bio planiran, ali nije, nikako nije, ni neželjen. zlatna je sredina. on je onaj koji je došao tu gdje treba tad kad treba (dobro vidjet ćemo hoću li to reći i za mjesec dana :) ). on je bio rezultat potpune ljubavi u tom trenutku. došao je nakon prvog izrečenog ''volim te'' s obje strane. nismo ga planirali ali smo planirali sebe darovati jedno drugom u potpunosti.

i sad opet nakon tog se postavlja pitanje s početka - a nije li to prerano? pa nije.

došao je u trenutku kada sam ja već bila toliko razočaravana s ljubavi zbog mojih prethodnih kolko-tolko dečki. i baš zbog svakog tog prijašnjeg pojednačnog sam znala da nemam koga drugog čekati. ovog volim i znam da on voli mene, i još je spreman to mi potvrditi vrlo vrlo brzo? (ne)dovoljno? kako kome, meni taman.

on pak razočaran u svoju obitelj, naiđe na to što ja u svom slučaju, nazivam pravim - vjerujem, želi čvrsto prigrabit i ne ispustit? (ne)dovoljno? kako kome, njemu taman.

hoće li nam život proletit pokraj nas ako za svaku velku odluku razmišljamo - nije li to prebrzo?

- 14:45 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )