petak, 14.01.2011.

23

Nekad stanem i zapitam se...jesam se možda stvarno krivo prebrojala? :)))))

Imate li vi isto osjećaj da ste nakupili popriličan broj godina sada već, a još uvijek ste isti balavci kao prije 5 godine, prvi put došli na mjesto studiranja i nemate pojma nijedan drugi put od stana do faksa nego onaj najduži?

Naučila sam na još puno načina stići od mjesta A do mjesta B, ali nisam sigurna koliko sam se naučila boriti sa svakodnevnicom...

Danas mi je rođendan. I zahvalna sam na svoje (tek? ili kad već?) dvadeset i tri.

Zahvalna sam na svojoj obitelji, prijateljima (virtualnim i realnim), na glazbi i na (ne)znanju :D koje sam uspjela steći kroz ove godine...

Puno toga je iza mene, ali još puno više toga je ispred mene.

Prelomna godina, završavanje faksa, traženje radnog mjesta, vjerojatno i iseljenje iz sestrinog stana, početak života, kao takvog. Ili možda nije? Jedno od ta dva...

Samo neka je uspješna, što god to značilo.

- 13:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )