petak, 10.12.2010.

take it easy, lutko lepa?

krenila sam pisat jer se osjećam tako ......................ispunjeno prazno.
i želim se izraziti, želim pisati, želim podjeliti, a nikako mi ne ide. i onda stavim naslov i hoću krenit i ne ide.

i onda odem u skice i nađem ovo (16.11.):

zarobljena u svojim analiziranjima.

kako se čovjek lako navuče na nečiju prisutnost, na nečija razmišljanja, na nečije ideje i komentare.
i ako je ta prisutnost, i razmišljanja, i ideje i komentari...ako ti štimaju, ako te opisuju, nadopunjuju i usrećuju, onda ne treba puno da tu osobu prihvatiš i


počneš se ljutiti ako ta prisutnost, i razmišljanja, i ideje i komentari izostanu.

rekao mi je da mi možda jednom prizna s kog je sveta. ja sam htjela da to napravi istog trena, a on mi je odgovorio da je nekim ljudima priznao s kog je sveta pa su se te osobe uplašile. i da ljudi uvijek odu i ostave te. i da ne želi ponovo osjetiti taj osjećaj.
a nije shvatio da i on sam meni to nekada radi. sada, for example.

a zapravo, kad je, bude divan prema meni.
možda ispituje samo moje strpljenje, ne znam.


pričala sam nekima da me ovo predblagdansko raspoloženje rastužuje.
pa da, u principu volim i te pjesme, volim i te žaruljice, volim i taj snijeg. ali volim to previše za jednu mene. želim to s Nekim podijelit. i onda se osjetim usamljenije no ikada, a bivala sam usamljena, itekako.

i šta ćemo mi sad, Bobe?

zar i nakon ove pesme ostajem sam(a)?

- 00:35 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )