subota, 18.09.2010.

...za tim ću sutra žaliti. ...to ćemo jednom zaliti.

Prošlo je dosta vremena od toga.

Upoznavanja...u jednom pa drugom pogledu.




Kava.







Veza.





Loše komunikacije.


P...




Razbijanja čaša.



...rekida.
Opet upoznavanja.


Lošeg tajminga.




Da, prošlo je puno od toga.
Daleko bilo, došlo blizu.

I opet taj osjećaj samoće.

Ponovilo se na čudan način.





(Dogodilo se, a nije se dogodilo.
To je najgore - što se čak nije ni dogodilo, a dogodilo se.)


Uvijek će mi to sve bit povezano jer je tako čudno isprepleteno.






Zanimljiva neka iskustva.
Valjda su se trebala dogoditi da me malo tako ... formiraju.
Smješna neka iskustva.

Ha, alkohol, pijenje alkohola i nošenje alkohola i prosipavanje alkohola.
Uzalud vam trud, svirači.


I kad nema velike ljubavi, dovoljna je i mala. Ili ne. Jedno od ta dva.

...i na kraju svake pesme ipak ostanem sam(a). (U pjesmi je malo obrnuta situacija, ne, a?)



i čekam.

- 01:18 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.09.2010.

Eto.

Ma volim ja živjet.

Volim ja Agape, Vis Dios, volim Đoleta, volim pjevat, volim gitaru.
Volim kartat, volim sudoku riješavat, volim visit na netu.
Volim ić po kavama, volim omiljeni birc osječki zbog Dvije Stvari.
Volim otić na jutarnju misu.
Volim bezveze izgubit dan.
Ma volim čak i gledat Kobru Jedanajst. Do te mjere idem.

Volim što volim i Osijek i DM.
I volim što sam i tamo i vamo.
Volim i ljude s kojima studiram i volim nekad ić na vježbe, pa nekad čak volim i učit.
Volim Primjenjenu Matematiku i volim Biokemiju.

Volim ja i kad me moji doma naživciraju
i volim kad se svi skupimo pa isprdavamo kog već stignemo.

Volim otić na jedno pivo i završit na ću-ću-anju.

Volim i svaki put iznova otpjevat te Nanule i Bembašu
i volim što širimo krug ONRSanja na podmladak
i volim što idemo s njima na kave i volim što i one nas vole.

I volim i svirke u Glensu osim kada dođe The Music Killer.

I volim onu svoju najstariju ekipu i volim podmladak s te strane
i volim što ću ić u svatove.

I volim što mi se i brat ženi i volim što sam krenila na tečaj plesa,

I volim kuhat perket.

Šta još volim? Volim ostat budna prekasno i prespavat pola dana
ali volim i kad se prerano dignem pa svašta stignem.

Volim šetat promenadom i volim sjedit na Penzićkoj doma.

I volim zapravo sve što ima veze sa ĐB i volim sve koncerte na kojima sam bila i volim film.

Volim i Gilmorice i Big bang Theory i Kako sam upoznap vašu majku.
Volim i siemsi.




I stvarno sve to, i brdo toga, volim jako.
I zahvalna sam na tome što znam da to volim, da se razumijemo.

Ali ponešto i ne volim i ponešto me rastuži opet iznova.
I ponešto i ne shvaćam i ponešto želim da se promijeni.
I mislim da je to u redu i da imam na to pravo i da ne izmišljam svoje probleme.

I zato me pustite na miru kad sam NE jer volim nekada i bit ne (mada znam da ne mislite ništa loše, ali nekada i dobra namjera ima kontraefekt).

Hvala,

volim vas.


- 01:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )