ponedjeljak, 08.03.2010.

ispunjen dan.

05:50h...Zar već? pa kad prije?mrnđam sebi u bradu...sedam puta zaredom , kao pravi pravcati Namćor si kažem – kako ja mrzim jutro! čak ne smijem bit ni glasna jer Sestra spava. nekako uspjevam napipat kud trebam ugurat ona stakla i pritom se napatim jer jedva oči i same držim otvorene a onda još i stakla. no dobro, bar se ne patim s cvikerima. Pozitiva broj 1.

06:11h...izlazim iz stana, drago susjedino pseto skače po vratima jer je čulo ključ u susjednoj bravi. Eh. Nekad se pitam jel istina ono da oni koji ne vole životinje, ne vole ni ljude. Zbunjena sam, jer mi se čini da volim ljude? ne znam. zalupim vrata zgrade i prvi nalet gospona Vjetra me ošine po faci. U međuvremenu sam skužila da mi je omiljeni i najtopliji šal ostao u Mivoljcu. A nije da već pet dana kašljem i kišem. Ljudi idu na posao. Ja idem na misu. Pozitiva broj 2.

06:31h...crveno na prvom semaforu kod doma, crveno na drugom semaforu kod doma. Nevjerojatno, ali ono Svjetlo Svijeta je ovaj put došlo na vrijeme. Pozitiva broj 3.

07:00h...početak mise. Lajk d psalam, lajk d Evanđelje. Super mi je ta svakodnevna Pospana A Opet Dovoljno Budna Misa. Sunce blješti ko ludo. Ovaj put NISAM Namćor jer su me gospođa Hladnoća i gospon Vjetar toliko razbudili da sam i zaboravila kako sam se rano digla. I NE ide mi Sunce na živce jer ceo dan seja. :) Pozitiva broj 4.

07:37h...eto me na faksu, uzimam prvu kavu i sendvič i dva ribiza i gibam u računalnu, zanemarujem činjenicu da su jedina dva ''fejs'' kompa na faksu zauzeta i sjedam za običan komp. Ionako me zanima šta je sa prosvjedima. Kažu zadovoljan i Čobi i seljaci. Jučer nas je Tatko provezo kroz barikade kad smo išli u Osijek. Putem smo stalno raspravljali o stanju u državi i slagat ću ako ću reći da me to nije nimalo rastužilo. Ipak sam sretna jer sam vidjela slogu u našim seljacima, a i ponosno sam obratila pažnju na Naš Traktor, sedmi ili osmi u redu. :) Pozitiva broj 5.

09:00h...prva pauza. Kolegica se sjetila da je danas Osmi mart. Tako da , dragi moji Borče i Svjetlo...zaboravla sam i ja na taj dan. Ali morala sam posprdat vas...zar ste išta drugo očekivali od Marinije? Pozitiva broj 6.

U međuvremenu sam se sjetila i da danas imamo engleski na koji sam potpuno zaboravila. No krasno na faksu sam ipak do 2 i 15, a ne do 12. Saznala sam i za najgoru moguću promjenu rasporeda i vježbe. Vježbe utorkom od 7 do 8? A Vis Dios????? Ne ne... Kolega se rado zamjenio za termin. Pozitiva broj 7.

14:30h...Et me u Kampusu na klopi. Naišle one dve Sestrice na ručak. Zovu na kavu , ja imam drugu dogovorenu. Aj dobro , pomičem onu i pravim mjesta i za otić kod njih. Gledasmo slike kojih se ne sjećam. Umirasmo od smijeha nekih 45 min bez prestanka. Pozitiva broj 8.

16:55h...kava s Marom. Koja je trudna i to još samo mjesec dana! Nisam mogla skinit oči sa trbuha joj :) predobro joj stoji! Neizmjerno sam sretna i zahvalna na tome. Komentiramo Sandrine zaruke. Još jedan blagoslov jednoj Meni Dragoj Osobi... kava s Frendicom koju nisam vidla sto godina jednostavno puni baterije za još još. Pozitiva broj 9.

18:32h...izuvam se i bacam pred komp. Palim omiljenu glazbu, na jutjubu svoju plejlistu Uberkul. :) Pjevušim. Čitam mejlove. Svi zagrijani za Slučajno Mi. Nadam se da ćemo dogovorit termin. probe.. pozitiva broj 10.

I sad kad gledam sve napisano, izgleda mi koda je post pisao Borac, s obzirom na to koliko pozitive ima u njemu, a ne neka od mojih ličnosti :)

God give me style and give me grace; God put a smile upon my face! ;)

- 20:18 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )