nedjelja, 28.02.2010.

what's on you mind?

zvuk tišine.
drugi glas.
šum plamena u peći.
đorđe balašević.
sunce na prozoru.
peta petica u indeksu?
jutarnja misa.
proba. prva, druga, treća, svaka.
ONRS?
kava od pola sata ili od dva sata?
par-nepar :(
pipl hiring vitaut listning.
maj femili.
pet ličnosti.
ništa od gitare?
kanal? oću opet počet vozit?
policija.
nedostatk pažnje? pogrešne pretpostavke? o, lets go bek tu d start.
osijek-miholjac. miholjac-osijek.
kartanje una? posipavanje zidova bambusom? gubljenje leća?
duhovitost.
koncerti u pripravi.
jel se duhovnost može lako vratiti?
slučajno mi? jel postoji slučajnost?
i pomislih tada da li postoji netko tko razumije moj svijet; postoji li netko tko vjeruje u nas i misli li on kao ja na njega i kad će već jednom taj netko doći? (Nola)
idem sama sebi na živce.

a vi kako te?

- 14:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 16.02.2010.

...krckam dane ko orase, šta zagorči ne mora se zagristi!

u pidžami sam već puna 24 sata. samo sam se tušnila i opet ju navukla nazad. s naočalama i masne kose. neugledno?

sad je petnajst do tri u noći.

prije šest sati sam si obećala da ću tada stat sa učenjem, odgledat doktora hausa, a onda odma nastavit s učenjem da ipak završim to do 1, pol 2 , odem u miru spavat i dignem se sutra sjutra i nastavim.

sad je petnajst do tri u noći, ponavljam, i sad tu pišem.

i taaaaaaaaaaaako.

''.... jedva čeka sretna vremena kad će bit obezKOLOKVIJljena i obezISPITljena i kad će ić spavat u neko normalno doba dana i kad će se budit u neko normalno doba dana i kad neće pričat i raspravljat se sama sa sobom o filtraciji i prešanju koje, after all, nije stigla proć, na kraju dana i kad joj činjenica da Dan Posle Pone...deljka počinje neće smetati. eto stvarno to jedva čeka.''

...i nisam danas ukomirana jer sam stvarno danas dosta dala od sebe, neću reć - sve. nije sve. ali dosta.
osjećam se relativno ispunjeno ovih dana, priznajem. ipak mi još uvijek Ono Nešto Moje fali, ali zadovoljna sam sobom. produktivna sam u učenju, kolko-tolko, uživam u drugom glau Zvuka tišine i Znanstveniku, sudjelujem u stvaranju novoga, istovremeno provodim vrijeme sa novim ljudima i trudim se ne zanemariti stare. i sad kad to sve napišem, skužim da sam zapravo stroj. ili nisam?

trudim se bit sigurna u sebe, dić samopouzdanje na zavidnu razinu, ali ipak se bojim onog što je preda mnom.

''ali me ujedno i strah

kolokvija

da mi se sve ne izmješa

a tek me onda strah kad to prođe oću stić za dva dana naučit JOPI za usmeni

i stvarno jedva čekam treći mjesec, evo.

jer do onda ću izgubit i ovo malo živaca i kose što imam

a o nokitma da ne pričam

nokti nisu problem - noktiju nema :D:D

marinijini monolozi, pa da

u biti

sad je na prijelazu

svađaju se marinija

i ona britni spirs :D:D

neka, volim ja te svoje ispade

volim kad to izbacim iz sebe.

i od toga zapravo napravim nešt čitljivo

i zanimljivo

hahaahhaa

blago meni :D:D

neko nešto radi zanimljivo, a ja eto kukam zanimljivo''



dogovaram na sve strane. i ne zapisujem šta dogovaram. vald mi se to neće obit o glavu. pjevam gdje god stignem. životarim? ma ne. sve to valjda ima svoje.

ostavit ću i ovaj post nezavršen.

možda ću jednog dana uzet svaki post i završit ih. ali samo možda.
jer možda ću im se previše smijat pa neću imat ideja za završit.




sad je 3 u noći. i idem spavat.




ipak ću spavat pola sata manje nego što sam si odredila prije sat vremena.
znala sam da nema smisla dogovarat strategije sa mnom kad sve zamijenim u zadnji tren.

sretan mi Dan Posle Ponedeljka koji je počeo prije tri sata.

I Bože pomozi.

- 02:43 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )