ponedjeljak, 07.09.2009.

nešto više o meni kog zanima.

e ovo sam pisala, jednom prije sto godina (9.2.), na fejsu. pa sam sad uzela čitat i baš mi se sviđa. pa eto dijelim malo s vama.

(Kad si tegiran, moraš napisati svojih 25-30 nasumičnih stvari, činjenica, navika ili ciljeva.)

1. volim pjevat. uvijek i svugdje. a ponajviše u prostorijama s jekom, npr. moj anfort (jel se to tako kaže?). nisam sigurna koliko susjedi to vole. :) naravno spuštam tercu kad god to mogu (zar ste očekivali da ja mogu pjevat visoko??? :))))) )
2. opet pjevanje - jako sam osjetljiva na kritike (iako ju na kraju uvijek i prihvatim), ali zato mi je kompliment za pjevanje najbolji mogući
3. smatram da je najveća živuća legenda na ovim prostorima, a možda i šire, Đorđe Balašević - čovjek je legenda i volim ga najviše na svijetu. zanimljivo je i to kako godinama nakon što sam ga počela slušati , još uvijek me iznenađuje svojom genijalnošću.
4. MRZIM MRZIM MRZIM MRZIIIIIIIIIIIM JUTRA!!!!
5. volim ona muško-ženska imena (Matija, Vanja, Saša, Borna )
6. vrlo sam tolerantna, po većini pitanja. poštujem tuđe, ali želim na isti načn dobiti i nazad....
7. mrzim fiziku i sve vezano s njom jer mi je preapstraktna! kad čujem nešto kao Prijenos tvari i energije ili Mjerenje i upravljanje procesima, blaga nervoza mi se odma stvara. ostale - ike su mi ok :)
8. volim kad nekom mogu poslat poruku kad god ja to želim!
9. SUPAPLEX!!!!!!!!!! najbolja moguća igrica svih vremena, sad sam na 64. i blago šizim već polako, jer ova tri preskočena ne mogu odigrat pa da sam ne znam šta! fuj to. priznajem, varam, kad zapnem mal pogledam kak su ljudi to riješili na youtube-u :)
10. kažu ovi koji me malo bolje poznaju da sam se u zadnje vrijeme promijenila za puni krug. možda i više krugova. ljudi, to vam je Marinija :)
11. youtube sa spotovima i onim blesavim klipovima, tipa CICA, BAKUTAN, DAVID AFTER DENTIST mi je najomiljenija zabava!! ako netko nije gledao , svakako pogledat!
12. od glazbe najviše volim slušat stare stvari, ex yu i tak to. upravo mi sviraju maljčiki i uživam u tome!
13. mrzim cajke iz dubine duše. ali priznajem da ponekad poslušam jednu pjesmu koja mi se usjekla u pamćenje.
14. pjesme uvijek povezujem s osobama i situacijama i to nije baš super jer mi se zna dogodit da neke omiljene pjesme više ne mogu slušat.
15. volim plesat iako nisam sigurna koliko zapravo ritma imam, ali kad me Netko Tko Zna Vodit, vodi, mala je luda :D
16. ne znam postoji li itko tko ne zna da o meni postoji cijeli niz viceva, poput onih o Chucku Norrisu, a na račun su moje visine, odn NIZINE. u svakom slučaju, najviše se volim posprdat na svoj račun! :)))
17. volim imat interne fore s ljudima.
18. u 90% slučajeva kad idem ''na kavu'', ne pijem kavu!
19. najdraža cedevita mi je okusa grejpa!
20. najbolji mogući izlazak za mene je park/plaža, đitra i par dragih ljudi. iako nemam ništa protiv oriona. :) mrzim se subotom klimat u glenn's-u. iako mi je svirka petkom uu glenn's-u u zadnje vriejeme predobra!!!
21. postajem sve zaboravnija i to mi diže tlak. senilna, majkemi.
22. imam hrpu poštapalica - tipa onakkkkkk, jesam ja to naglas rekla,... i kažu ljudi da je to baš fora! vald mi ne lažu ? :)
23. postoji 3 osobe kojima ne moram ni reć, a znaju šta mislim. znaju one o kom ja to. s druge sstrane, neke znam tek zadnjih par mjeseci do pola godine, a kaoo da se znamo cijeli život. a postoji i jedna s kojom se družim cijeli život i jako volim to što smo si još uvijek tak dobre!!!! :)
24. Bog, vjera i Agape su ono što me drži kroz ove 3 i pol godine, i zbog čeg još nisam prolupala (ili???? :)))))))))) )
25. hrvatska rukometna reprezentacija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! samo ću to napisat!!! face moje....
s druge strane, nogomet mrzim iz dna duše jer je preisfuran i živciraa me to.......

ajbok. pozdrav svima, hada.

- 16:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )