utorak, 27.01.2009.

moji tip(ovi) LOL

...ni po čemu tebi sličnu...
...obećo sam srca teška...
...obećo sam...
...al j___ ga...

opet kaže Đole.

e da....

baš sam si razmišljala...uvijek sam mislila da ne postoji moj tip osobe koja će mi se svidjeti u tom smislu, jel.
generalizirati nikad nisam voljela, a pogotovo na tom području. uvijek sam isprdavala razne kvizove koji ti pokazuju koji je tvoj tip dečka, ili one leksiknske i biografske gluposti iz dana osnovnjaka kad sam trebala napisati da je moj tip dečka plavokos, smeđook, sa tri mladeža na desnoj nadlaktici or whatever. šljiviš.

sad mi se to odbija u glavu. nalijećem na isto. ipak ima nešto u tome. međutim, ipak se nisam potpuno pregazila, svoje šljivljenje od prije i od sada i tako to. jer ne pričam o izgledu,
nego o karakteru osobe.
o načinu na koji taj osoba gleda na život, na mene, ja na njega, na način zezancije, na imanje istih fora, rečenica, sprdancija, nadopunjavanja u bilo kojem smislu.

(hvala Bogu, ne voli belu, a Đ još stigne počet slušat :) nije baš isti Lunjo. al nije ni puno drugačiji.)

zbunjena ostala. ne kužim. kontradikcija (plural) hrpa.

a ja samo švrljam okolo i pokušavam skužit šta se zapravo događa????

neću pred rudo, kao obično. bolje ću popit još koju kavu.

ipak sam JA realna u cijeloj priči! :)))

- 12:59 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )