ponedjeljak, 12.01.2009.

što mi sve nedostaje? i sve ono što ne. i sve ono što ide s tim...

(napomena - opet bih trebala učit, a neda mi se)

nedostaje mi naša ljubav , mila,
bez nje uz moje vene puže stud!
nedostaješ mi ti, kakva si bila...
nedostajem i ja, ovako lud....

ja znam da vreme uvek uzme svoje...
i ne znam što bi nas poštedelo? (??!!)
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije vredelo...

tako je rekao đole. ja ne kažem tako.

ja kažem da mi nedostaje

-to što ti ne mogu više poslat poruku kad mi se god to prohtije
-to što ti ne mogu doć u po 10 slušat đoleta
-to što se ne mogu s tobom okladit kolka je temperatura tamo kod dravskog mosta i onda te sprdat jer sam bila u pravu
-to što ne mogu proć višnjevcom ili otić na klizanje bez knedle u grlu
-to što ne mogu prepričavat tvoje laprdancije više
-to što ne mogu laprdat s tobom
-to što se ne mogu više šetat promenadom i prijetit ti da ćeš letit u dravu ak ne smanjiš baljezgarije
-to što sam te upoznala onakvog, a onda si se promijenio. cap. (nedostaješ mi ti kakav si bio...)
-to što ne mogu više čut tu đoletovu pjesmu da te se ne sjetim

ali kažem i da mi ne nedostaje

-mozganje trebam li se javit ili ne
-mozganje hoćeš li mi odgovorit ili ne
-nova poruka u kojoj ne piše ni jedna riječ na koju bih se mogla nasmijat
-ta dva tjedna i sve što nose sa sobom (i ove prve natuknice)

dakle, ne nedostaješ mi ti, kao ti, nego ti , kao mi.
ali šljiviš to.

Draga mama,zivot je jedna velika,da ne lajem,nema veze, ti znas. to je sve lutrija,a ja ne odustajem od svog broja dok igra traje. izgubim neku bitku, dobro,al vremena jos ima u neogranicenim kolicinama. I ja se drzim,jos kako se drzim.I ne brini puno o tom sta cu biti, mogu se kockati, londrati, piti i mogu pasti na niske grane, al' ne boj se, nikad necu biti:kao Bane, dobri sin...

i tako...eto ga.... i viš, i ja sam se promijenila.... ma na bolje, a da šta .... :)))))

a tebi....hvala i na ovom što je bilo. kratko možda, ali bilo je. hvala što si me natjerao da zaboravim ono dugo vremensko razdoblje prije tebe i tripe-a. :) i što si bio tu.

i ne zamjeram....samo imam pravo nekad bit sjetna. i samo trunku ljuta. nekad.

a sad idemo dalje. :)

sretno i tebi!

- 16:37 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )