četvrtak, 27.11.2008.

SVE SMO zaslužile

ukrala sam naslov. neće se X ljutit, sgurna sam.

naime pričasmo o tome kako je Onaj gore Faca.

mi se prvo tužimo. kao svi imaju. samo mi nemamo.

i onda kad dobijemo, onda se pitamo, a zašto je to tako savršeno??? sigurno tu nešto smrdi.

a ne!!! (ovo sam od lunje pokupila, baš je bio faca neki dan kad je tako samouvjereno t o u poruci napisao. kao, koda ja imam pravo išta reć :))))) aj nek mu bude) ovaaaaj da..... od sada¨!!!! nećemo više nikad sumnjat!!!! i povjerovat ćemo da sve savršeno što primismo i ZASLUŽISMO!! jel tako, X??????? možemo mi to!!

naime mene moj lunjo svaki dan sve više iznenadi! bleso jedan. makar s nekom rečenicomu jednoj poruci.
ili kad mi potvrdi , npr., da mu se sviđa moj novi status na fesju jer je uspio nešto pročitat između redaka!!! iako nije bilo ni preteško za skužit o čemu ja to trabunjam.

danas sam skužila da bi htjela mal bit provincijalka. super mi je taj stih, koji sam već i u prošlom postu napisala (''reči bi sve pokvarile, samo se šutke pored mene stisla'')
baš je jako kad skužiš da je to istina.

i danas sam, iako premorena, istovremeno i presretna zbog svoje dvije mulice (X i S). znat će one o kome ja pričam... neki lav je izgleda u zraku u zadnje vrijeme :))))))

i na kraju samo još pitanje,,,a zašto ne bismo i mi zaslužile???? pa pogledajte koliko je ljudi oko nas sretno, što nebi i mi imale to pravo malo ????

jedna pametna za kraj.... onom kooji vjeruje, sve je moguće.... jel, S??? :)))))))))))))))

fali mi lunjo, ali još samo 3 dana!! uf, puno zvuči.... hehe, on mene pokušava izvesti na pravi put?? a baš zna nekad bit komičan....HAHHAH

baljezgam i zato idem spavat. ajbok!

- 00:47 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )