Moja Posljednja Promjena

Prvi post :)

I da. Opet sam tu :) Pocet cu sa rijecima iz opisa...
Ja sam ona debeljuca koja je imala 87 kg pa uz pomoc vas i nekih trikova i nazalost izgladnjivanja i mie je dospjela na 68 kg i manje. S vremenom sam pravila druge blogove i smrsala i vise, ali preko ove zime sam se opet zdebljala...skuzila sam da bez vase pomoci necu uspjet...i tako, tu sam, spremna za posljednju promjenu :)
SVe to je pocelo prije neke 3 godine, svremena na vrijeme izgladnjivanje, mia (ljepse mi ju tako zvati neg reci bulimija :S ) se smjenjivala sa normalnim jedenjem. Cesto bih smrsala bez ikakvog truda, vecinom kad bi se pocela zaljubljivat ili nesto, ili jednostavno ne bih imala apetita.
Nazalost mia je ono sto je pocelo prije 3 godine i jos nije stalo. Borim se sa njom, i mislim da ce me pratiti citav zivot kako je krenulo, Jednostavno mi bude jeidno rjesenje jer se nazderem k krava i pobjegnem u wc.
Ako se pitate dal je iko ikad saznao za nju...samo pojedine osobe koje misle da je to proslot, jer sam im ja rekla da sma ju prosla i imala...niko iz kuce nikad nije saznao da ju imam jer sam postala prevjesta u tome.
No u sljedecim postovima cu vise pisati o svom zivotu i desavanjima u njemu...
Da vam kazem pravo nekog posebnog plana nemam...Pocet cu s mojom kurom smanjivanja zeludca tako sto cu najmanje 5 dana za svaki obrok jesti 1 jabuku i piti 1 solju moje instant mokate kave. To me zasiti a ne osjecam se preslabo od tog. Ukupno izadje na nekih 400 kcal dnevno najvise.
Zeleni caj cu koristit za suzbijanje apetita.
Hodat cu sto vise, plesat i vjezbat po kuci kad je moguce.
Znam da cu sebi na ovaj nacin dati vecu snagu a podrsku cu nadam se od vas dobiti...
Sto se tice mije, znam da je losa...i pokusat cu je izbact i lijecit sama na sebi, pogotovo jer uskoro krecem na faks psihologije pa ce mi pomoci...a i idem u novi grad pa je to jos jedan od poticaja...
eto drage moje, iako se nismo dugo cule cesto ste mi bile u mislima.
jubac za sve <3 kiss

17.05.2011. u 15:00 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Starije leptirice ce me se vjerovatno sjetiti :)
Ja sam ona debeljuca koja je imala 87 kg pa uz pomoc vas i nekih trikova i nazalost izgladnjivanja i mie je dospjela na 68 kg i manje. S vremenom sam pravila druge blogove i smrsala i vise, ali preko ove zime sam se opet zdebljala...skuzila sam da bez vase pomoci necu uspjet...i tako, tu sam, spremna za posljednju promjenu :=

Ciljevi:

1 cilj. - 65 KG
2 cilj. - 63 KG
3. cilj. - 60 KG
4. cilj. - 58 kg
5. cilj. - 55 KG
6 cilj. - 53 kg
7. cilj. - 50 ( tu bi bio kraj )

s obzirom da imam 165 cm visine i skoro da nemam grudi znaci totalno su male, prkaticno ne postoje, msm da je ovo realno da budem u normalnoj formi...