POGLED U OČI NEKOG NICKA

05.05.2018.



slika: digital art


koga sam sve upoznala sa blog.hr?

@lanterna duse - moja prijateljica Tanja Repinac

@Peki - moja prijateljica Mirjana Pejak Peki

@lutajuca kraljica - draga prijateljica sa promocije Biserka,

@lepeze slike uspomene - draga prijateljica sa promocije Alemka

@križar - izuzetna žena, sukladnost u zdravlju sa mojim suprugom

@Angelija - draga prijateljica Anđa Jotanović


S obzirom da su se autori tako lijepo našli u virtualnom svijetu, a još uvijek se mnogi nisu sreli u "stvarnom", tema ovog posta je: međusobno upoznavanje (dodajmo lica i glasove nickovima i radovima), zavirimo u oči sugovornika, prepoznajmo ona slova koja pišu iza nekog nicka u očima preko puta sebe i osjetimo tu energiju... kakva je međusobna interakcija?

Mnogi se svako jutro susreću na ovom portalu, piju kavicu - virtualno, papaju, častimo se svim i svačim, a rijetki se i ugledaju.

Kakav je to osjećaj pogledati u oči nekog nicka i vidjeti, da se iza tih očiju nalazi jedna duša, dubina nečijeg sna, nadanja, života....?

zgodno je vidjeti i sebe u toj situaciji :)

Naravno, da je bitno vidjeti osobu i tek onda dobijemo - tek konture... i opet ne znamo ništa... riječi su moćne zavodnice, to sam oduvijek pisala - ne samo ovdje, već i na drugim portalima gdje sam pisala: riječi zavedu, odvedu... drugačije ih tumači osoba koja ih čita, nego osoba koja iih je napisala, iako i riječi govore puno o osobi, ako su autentične...

Autentičnost se sama od sebe uvijek objavi, jer autentičnost je istina, a istinu ne možemo lagati, ona je premoćna, prejaka i prečista, nepodmitljiva je svačijoj igri uma, istina svojom snagom uvijek izbija van... to što ti nikad nije odgovoreno - vrlo je jasno...

Osoba se ne može suočiti sa sobom, a kud bi još sa tobom: najlakše je lupetati iza zavjese, kad se zavjesa digne, kad je osoba izložena na pozornici života, onda se vidi tko je kakav... ne trebamo se previše opterećivati trivijalnostima.

Najvažnije je dati jasnu informaciju o sebi, istinitu i autentičnu.

Kad sam bila na zadnjoj kavi sa jednom divnom blogericom, odmah sam rekla o sebi neke stvari koje se ne govore na raznim portalima, na žalost, moć manipulacije je prevelika i uvijek živim po pravilima čiste igre, to je najvažnije, jer samo čista igra i donosi čisti feedback.

A sve drugo zanimljivo se može pročitati u komentarima ovdje:


https://www.magicus.info/ostalo/zrnca-za-razgovor/pogled-u-oci-nekog-nicka-







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.