ZAŠTO LJUDI PIŠU NA BLOGU?

27.05.2018.


Image and video hosting by TinyPic

....pitam se ovo pitanje iz naslova! Zašto ljudi imaju potrebu pisati bilo što: poeziju, prozu, viceve, mudre riječi svoje/tuđe/svačije, zašto ljudi imaju potrebu - izraziti se na taj način?

Ako hoćeš da te čitaju, izrazi drugi dio sebe, osim onog u komentarima, ovo mi se čini kao jedna vrsta dnevnika: svatko od nas piše nešto svoje: ja pišem poeziju, netko drugi priče, netko drugi stavlja video-clipove, netko treći prenosi nešto iz dnevnog tiska, netko opet prenosi nešto iz neke knjige itd. itd. itd.


Image and video hosting by TinyPic

Osobno, obožavam poeziju, ona je moj život, kroz nju meditiram, imam uvide u neka stanja svijesti, duše, emocija, meditiram i na drugi način, ali ovaj mi je namiliji, jer je moj način i dosta toga pročitam na raznim portalima, od svakog ponešto, ostavim i komentar, ako me nešto povuče, jer upravo je to i tema: ljudi pišu jer žele nešto reći kao da se žele ispovijediti bilo iza nicka, bilo iza punog imena i prezimena.

Image and video hosting by TinyPic














<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.