ZAŠTO BLOGATI?

23.01.2018.



moja pravila bloga:

1. napišem post
2. ostavim 1. komentar
3. posjetim svoj zadnji post
4. odgovorim svima redom i to u jednom komentarogramiću, a ne svakom posebno pa imam onda 23 moja odgovora, presmiješno mi to
5. odem svima koji su bili kod mene na tom postu, znači uljudno uzvratim posjetu i komentiram post
6. na kraju zadnjeg posta zahvalim se jednom pozdravnom porukom za posjetu

zašto blogati? naučiti pravopis i gramatiku besplatno?

eto, to piše gore na vrhu ovog portala gdje već 12 godina pišem svoju poeziju tamo na poetskom blogu, a ovdje par godina manje pišem o svemu

i kažu: "ne garantiramo uspjeh"

uspjeh blogarenja, pisanja, slikanja ... e, postoji i uspjeh svađanja, smijanja pa i blogerskog samoubijanja, ali i blogerske reinkarnacije

to sam nekad radila na jednom portalu, tek sam došla na internet, friška "mlada" neiskusna, ali sa vremenom se naučiš ne nasjedati na raznorazne provokacije, na raznorazne smicalice, pričice, gluparije - ideš svojim putem (putom) - gramatikoooooo, što je ispravno? :) i ... naučiš bar besplatno bez garantiranog uspjeha pravopis i gramatiku :)

naučimo li?







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.