SUKOBI... U IME ČEGA?

02.12.2017.


Image and video hosting by TinyPic


Bila je to samo bura u čaši vode ili čaša u buri vode, kako god okrenemo, sukobi ne donose ništa nikome!

Sukobi samo razdvajaju, to sam osjetila onda kad je jedan sukob odvojio mene od nekih osoba, ali kad se dobiju riječi iz srca, svi sukobi su umrli, postali su beznačajni, postali su tako minorni, da sam se zapitala - a u ime čega?

U ime čega neki sukobi nekih ljudi koji se nikad nisu vidjeli, već su samo pročitali neke riječi, uhvatili se za njih, uhvatili se za nick, netko je podjario vatru i vatra se razbuktala?

U ime čega?

U ime ničega, jer jako malo se nas ovdje pozna uživo, ako smo se i sreli, sreli smo se u 2 ili 3 susreta, treba puno više susreta za takve sukobe, za takve neke riječi, ali i puno puno razumijevanja i ljubavi za one koje poznajemo osobno, riječi su moćne zavodnice, to sam pisala u mojoj prvoj zbirci poezije "Sjena duše", zavele su i mene te riječi, zavele su mi život na 11 godina pa su me otpustile.

Rijetko se sretnu srodne duše, a svi mi koji smo ovdje, nismo zato, jer smo osamljeni, sami, jer nemamo društvo, nismo ovdje zato, jer tražimo nekog tko će nas slušati, nekog koga ćemo i mi slušati, mi smo u ovom binarnom svijetu pronašli jedni druge, svatko je našao nekog srodnog sebi, a oni nesrodni - uz malo tolerancije - može se živjeti jedan lijepi suživot, onda, idemo u nove odnose, bez osuđivanja, bez sukoba, bez prozivanja što je bilo prije 1, 2, 3, 4, 5, godina, svi mi imamo svoje loše trenutke, svatko je ponekad reagirao onako, drugi dan se pokajao, onima, koji su se pokajali - vjerujem, jer kajanje je jedna vrsta oprosta i sebi i traženje oprosta od drugog.

Uvijek će biti nesporazuma, ali selo neka ostane selo, a mi smo ipak u binarnom svijetu punom informacija, gdje svatko može za sebe pronaći rješenje problema, ako ga muči ili može jednostavno reći: ‘’ljudi, imam problem sa glavobooljom, zna lil netko nekog dobrog doktora, lijek, rješenje?’’, jer uvijek postoji razgovor, na žalost, toga je sve manje, ali ljudi: pričajte jedni sa drugima, komunicirajte, život je tako kratak, sad jesi - sutra te već nema....to je tako.


''Shine like the whole universe is yours.''
''...zasvijetli, kao da je cijeli Svemir u tebi...''

Rumi

Ovaj tekst je, u stvari, jedan moj komentar od 20.8.2014. na jedan članak sa portala Magicus, gdje je moja prijateljica Tanja postavila ovaj članak:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=109507







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.