KOMENTARI - POSJETA I UZVRAĆANJE POSJETE

11.11.2017.

''Komentar je tekst koji objašnjava, pojašnjava ili tumači tekst, događaj ili osobu . Može biti i osvrt ili primjedba. Komentator je osoba koja komentira.''
https://hr.wikipedia.org/wiki/Komentar

Komentari na blogu, na nekom portalu ispod nekog posta komentiraju ono o čemu post govori: je li to slika, tekst, pjesma, priča, video - ostavljena je mogućnost članovima tog portala da se izjasne

Ovdje na portalu blog.hr ostavljaju se komentari na postove blogera. Ostavljam komentar na postu koji me privuče svojim sadržajem, nastojim komentirati post, a ne raditi chat ispod posta, iako i toga ima pa se razvije diskusija, većinom o postu, ali često diskusija ode u drugom smjeru koji nema veze sa postom.

Tko god mi komentira, uzvratim "posjetu" i odgovorim mojim komentarom na njegov/njezin post, smatram to uljudnošću, jer se netko potrudio pročitati moju pjesmu odvojivši svoje vrijeme za to i uvijek mu/joj hvala za to.

E, sada ... nedavno odem kod blogerice (za koju znam da voli komentare, uzvraća komentare itd.), lijepo komentiram post-sliku ... nje nema kod mene; naravno, to nije ni uvjet, a ni moj posjet nije traženje povratnog posjeta, ali nekako mi se čini da bi bilo lijepo i uljudno uzvratiti posjet onom tko ti je komentirao, a ignoriranjem se pokazuje - ignoriranje...

Ne učim nikoga kako će i što komentirati, ne branim nikome da ide kod nekog blogera/blogerice koji/koja meni nije sklon/a, nikad ne šaljem e-mailove tipa "ili ona ili ja", ne uvjetujem nikome ništa, svatko ide pod post onome tko mu je drag, sa kim ima komunikaciju, čije postove voli itd. itd.

Iz svega do sada otkad sam na ovom portalu, a to je od 2.9.2005., mogu vidjeti raznolikost svega, ali nikad nikome ne mogu niti neću uvjetovati sa kim će se družiti na blogu ili izvan bloga, jer je to pravo svakog od nas da biramo sugovornike, kako ovdje - tako i u stvarnom životu.



slika: digital artist







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.