MOJA NAJBOLJA "PRIJATELJICA"

31.05.2018.


slika: digital artist @Realengo

Mogla bih puno toga napisati o prijateljstvu: od mladih dječjih dana pa do ovih sada, mogla bih napisati o stvarnim prijateljima koje sam upoznala i koji su bili dio mog života, a mogla bih napisati puno toga i o nekim tzv. "prijateljima", ali o njima neka se ne piše, došli, prošli i otišli zauvijek. Oduvijek sam imala samo jednu prijateljicu, najbolju, jedinu - moju Slavicu... na žalost, nje više nema, otišla je u Nebo, moja draga mama.

Velika ljubav mog života me naučio, da u partneru-suprugu imam najboljeg prijatelja, a to je isto govorila i moja Slavica: "tko ti je veći prijatelj od onog koji s tobom dijeli život-krevet-dobro-zlo?"


slika: Shadow

I kad se ta velika ljubav završila, u Davoru sam pronašla najbolju prijateljicu :) - a pametni muškarci znaju... jednostavno, saslušaju svoju ženu/zaručnicu/partnericu. ne pokušavaju ništa reći, tek tu i tamo koja riječ i ... puste nju da priča. Upravo sam razmišljala o mojoj najboljoj "prijateljici" koji me doma uvijek sasluša o svemu što želim reći: dakle, o svemu njemu, Davoru, mogu ispričati: nekad dok sam radila stvari sa posla, sa ceste, iz glave, iz virtuale, iz svih područja života, nema te stvari koju mu ne mogu ispričati i podijeliti sa njim to što me muči ili što ne mogu riješiti pa sam u dilemi itd.

I tako sam tog dana 28.5.2013. listala online novine, neke članke pa naletjela na ovaj članak i ovaj video... koji sinkronicitet! Ona mu priča, ima "čavao" na čelu, ali on se fokusirao na taj čavao (problem), a ne na to što ona priča... to mu je greška...stvarno, puno puta mi treba samo da me sasluša: ne treba baš ništa reći, dovoljno je da me sasluša, ali i čuje i onda kao čarobnim štapićem uvijek mi kaže tako jednostavnu rečenicu, da se sav mrak koji je prekrio problem odjednom obasja tako jarkim svjetlom spoznaje i onog viđenja kojeg nisam imala, dok sam se vrtjela u tom problemu koji me muči.

Nešto slično se i ovdje govori: ''Samo trebam da me saslušaš', sigurno je svaki muškarac barem jednom od svoje bolje polovice čuo tu rečenicu. Ovaj video o muško-ženskim odnosima na odličan način prikazuje kako neke stvari (ne)funkcioniraju u ljubavnom životu. Jason Headley nudi savjet svim muškarcima koji su u vezi s partnericom koja prolazi kroz neki težak period u životu. A savjet je: 'Nemojte pokušavati riješiti problem, samo budite uz partnericu emotivno i saslušajte što ima za reći'.



Pogledajte:


http://webcafe.net.hr/svastara/video-ponekad-zenu-treba-samo-saslusati

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



''Prijateljstvo je najljepši
i najdragocjeniji dar,
smisao svih darova
što ih ljudi daju jedni drugima.

Dar prijateljstva
nikada nije težak.
Ne opterećuje,
jer ga nose
struje simpatije,
koje slobodno teku
od jednog srca do drugog.

Sve možeš izdržati i sve podnijeti,
ako imaš uza se prijatelja
pa i ne činio on ništa više,
doli da ti progovori koju riječ
ili te šutke drži za ruku.''
P.Bosmans- ''Sunčane zrake prijateljstva''


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=94868

Image and video hosting by TinyPic







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.