02.01.2010.

konacno novo
bok svima!
evo napokon jos jedan novi post...
prvo vam svima zelim sretan bopzic i novu godinu...
skola je zavrsila ali jos malo opet pocinje. ja se zbog toga bas i ne radujem
jer se nisam dovoljno odmorila, a vi?
polugodiste sam prosla sa 4. no dobro i to je dobra ocjena hehe...
ja sam odlucila pocet pisat dnevnik...
i prije sam ga pisala ali vise sam crtala u njega...
pa me zanima sto vi mislite o pisanju dnevnika?
pa evo jedna mala anketa za vas.

sto mislite o pisanju dnevnika???
to je super jer se onda imam uspomene na svoju proslost :)
glupooo!!!
nepisem ga al mislim da je to ok :P
to me ne zanima !!!
  
pollcode.com free polls


ja mislim da je to dosta za ovaj post...
i puno srece u iducem polugodistu...

Image and video hosting by TinyPic

a jedan veeeeliki pozz dragani koja mi puuuno komentira <3
papa idem sada i ocekujem malo vise komentara nego prosli put...

smile :)
22:21 - Komentiraj [ 8 ] Print - On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj budalasti svijet 1998


Linkovi

3 zlatna pravila ovog bloga

° ostavljam samo jedan komentar...
ali zato je malo duzi...


° sve komentare vracam...
ali u jednom komentaru...


° u linkove stavljam one s kojima dugo...
komentiram naravno...


Credits.
Dizajn: Budalica.dz - x