Mogway

utorak, 16.11.2004.

Ducati Malboro vozi će na Bridgestoneu...

Kao što sam najavio u prošlom tekstu, Ducati je potpisao partnerstvo s Bridgestoneom, tako da će 2005. Godinu odvozit isključivo s njihovim gumama.
Na Bridgestoneu će počet vozit već slijedeću sedmicu na testovima u Jerezu. Jedan od delegata Ducatia, Claudio Domenicali, Izjavio je “Jako smo zadovoljni ugovorom koji smo potpisali
S Bridgestoneom. Kao i mi i oni su u Moto Gp-u tek nekoliko sezona. A dokazali su da su u stanju proizvesti pobjedničke proizvode i zapanjujuću moć razvijanja istih.”
“ Sezonu 2004. zavšili smo uzlaznom putanjom i sigurni smo da će nam suradnja s japanskom kućom pomoći u Prvenstvu koje je svake godine sve zahtjevnije.”
Prisjetimo se, Ducati je prošlu sezonu, ujedno svoju debitantsku, odvozio na gumama proizvođača Michelin. kojima se zahvalio na podršci jer su s njima došli do jedne pobjede i deset puta su se popeli na podij...” Realizacija je bila zaista izvrsna kako na tehničkom tako i na osobnom nivou .”
Ducati je odlučio promijeniti dobavljača guma potaknuta dobrim rezultatima japanske tvornice koja je u posljednja tri svjetska prvenstva postigla dojmljive rezultate, ali i da se
mogu isticat od svojih protivnika pogotovo u zahtjevnim detaljima kao što je izabir guma.
Loris Capirossi i Charlos Checa vozit će svoje Desmosedici s gumama Bridgestone na slijedećim testovima predviđenim u Jerezu od 23. do 25 Studenog.
A nakon toga testovi s novim gumama održat će se u Valenciji 29. i 30 Studenog.

- 19:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.11.2004.

Potvrđeni datumi zimskih testiranja...


Pripreme za 2005. sezonu Moto Gp-a nastavljaju se slijedeću sedmicu sa potvrdama datuma testova pristiglih od strane raznih tvornica koje će upotrebljavat tri različite staze.
Nakon kratke probe Yamahe Yzr-M1 modela za 2005. Godinu prije dvije sedmice u Valenciji, Valentino Rossi će se 22. Studenog vratit na stazu u Sepang(Malezia) zajedno
sa novim timskim kolegom Colinom Edvardsom.
Nadamo se da će i tim Suzuki potvrdit svoj dolazak na testiranja iako John Hopkins neće moć vozit testiranja jer ove sedmice odlazi na uklanjanje pločica iz noge u Kaliforniju.
To će bit prvi testovi s novim direktorom tima Paulom Denningom a Suzuki će se posvetit razvoju svog GSV-R-a sa testnim vozačem Gregoriom Lavillaem i službenim pilotom
Kennyem Robertsom, koji se još oporavlja nakon nesreće.
23. Studenog počinje trodnevni test u Jerezu na kojem će svoje nove motore testirat Honda, Ducati, Kawasaki i Aprilia. Iako će Honda morat testirat bez Maxa Biaggia zbog
njegove aktualne ozljede, te se nadaju da će Nicky Hayden riješiti problem s koljenom i da će Marco Melandri debitirati s timom Gresini.
Ducati će na testovima u Jerezu prvi put vozit na Bridgestone gumama, nakon dogovora koji je postignut u ponedjeljak koji ujedinjuje Ducati s Japanskim dobavljačem guma.
Kawasaki će nastavit s upotrebom Bridgestonea, dok će Aprilia odvozit test sa poboljšanim RS3-om na kojem će se pojavit Shane Byrn, kojem je ozljeda, zarađena još prošle sezone,
zgloba kompletno zaliječena. Tim HRC će nakon testa u Jerezu uzet nekoliko dana pauze, ali će se vratit na pistu 28. i 29. Studenog na privatnim testiranjima u Valenciji.
Prvoga Prosinca nastupa na snagu zabrana testiranja. A timovi neće moći izaći na stazu do 20. Siječnja. HRC i Yamaha potvrdile su da će biti prisutne na treniranju u
Sepangu 22 Siječnja. Što je točno dva dana nakon završetka zabrane.

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.11.2004.

Randy Mamola komentirao ugovore na kraju sezone...

 Randy Mamola

Prošle godine približno u ovo vrijeme svi smo pričali samo o Valentinu Rossiu i njegovom prelasku iz Honde u Yamahu, i mnogi od nas nisu mogli vjerovat da se to uistinu i dogodilo.
Jedini prelazi koji su bili zanimljivi bili su oni Neil Hodgsona i Rubénsa Xausa koji su iz Superbikea prelazili u Moto Gp i prelazak Colin Edwardsa koji je postao vozač Honde.
No ove godine imamo o čemu pričat.
Najvažniji prelasci do današnjeg dana bili su oni Carlosa Checa u Ducati te naravno onaj Colina Edwardsa koji će ga zamijenit u Yamahi.
U oba dva slučaja pričamo o veoma važnim prelascima koji će zasigurno pridonijeti atraktivnosti utrka i samim time bit će zanimljivo pratit ova dva pilota slijedeću sezonu.
Neki su bili kritični prema Ducatievom ugovoru s Carlosom jer ako se prisjetimo protekle dvije sezone njegovi rezultati nisu bili na nivou.
Ove je godine nekoliko puta predvodio utrku i jednom se popeo na podij, ali zasigurno u Yamahi više nije bio dovoljno motiviran te je imao potrebu za promjenom.
Zasigurno je veoma talentiran vozač i njegova vremena na prvim testovima sa Ducatiem u Valenciji dokazuju nam da je napokon našao pravi stimulans.
No, dali će to bit dovoljno za izazvat regularno Valentina Rossia? Vidjet ćemo, ali sigurno će biti teško, dovoljno nam je pitat vozače kao što su Loris Capirossi,
Max Biaggi, Sete Gibernau i Makoto Tamada, koji su to pokušali učinit protekle dvije sezone.
Na prvi pogled moram priznat da mislim da će Edwards morat jako puno truda uložit u Yamahi. Jer kada se uđe u službeni Yamaha tim rame uz rame sa Svjetskim prvakom
nedvojbeno je da će biti pod pritiskom postizanja dobrih rezultata. Iako će Colin imat veliku potporu od strane Yamahe, jer on uz Rossia ima jedini razriješene ruke.
Colin će imat na raspolaganju sve opcije što se motora i šasije tiče...Dakle sve drugo ostaje na njemu.
Prošle sezone Edwards s Hondom nije našao pravi put i to ju je možda koštalo titule konstruktora.
Honda je sigurno naučila lekciju i sad zna da prioriteti moraju postojat te je zato izabrala Max Biaggia i Nicky Haidena kao vozače za službeni tim.
No treba vidjet koliko će se to odrazit na Setea Gibernaua drugog vozača u Mototo Gp-u protekle dvije sezone.
Još jedan zanimljiv prelazak ove sedmice bio je onaj Marca Melandrija koji će vozit Hondu i to kao timski kolega Gibernaua.
Kao Chece, i Marco je ove sezone nekoliko puta briljirao, popevši se na podij dva puta, i sigurno ima dovoljno karizme da vozi na čelnim pozicijama.
Koji put nije imao dovoljno sreće, iako su neke situacije mogle bit izbjegnuta, za druge sigurno ne možemo okrivit njega.
Valentino Rossi,dobar prijatelj Marca Melandrija, savjetovao mu je da se pridruži timu Fausta Gresinia.
Sigurno je da Valentino poznaje Hondu bolje nego itko drugi i čini se da misli kako će se Marco dobro snaći u tom okružju. A k tome to je Talijanski tim što je od velike pomoći.
Pa mislim da možemo očekivati velika izneneđenja od Melandrija.
Čini se da će Melandrijevo mjesto u timu Tech 3 Yamaha preuzeti Toni Elias, pošto je Španjolac prošle sedmice probao motor u Valenciji. Toni vozi često Supermotard pa mu
snaga i težina motora u Kraljevskoj klasi ne bi trebale pravit probleme iako je do sada godinama vozio samo klase 250cc i 125cc.Moto Gp će mu otvorit oči jer ima puno
dobrih vozača na motorima kraljevske klase koji su usprkos tome nakon završetka svake trke odlazili kući bez osvojenog jednog boda.
Na početku će osjetit velik pritisak i sam način na koji će se on ponašat u toj situaciji ovisit će o daljnjem toku njegove sezone.
Svake će se sedmice borit za ulazak u zonu bodova, dok će njegovi sunarodnjaci Sete Gibernau i Dani Pedrosa pobjeđivat neke utrke.
Toni se uopće ne treba zaokupljat time, nego dat svoj maksimum usprkos svemu.
To su do danas službeno potvrđeni prelasci, za ostale se možemo samo nagađat.
Ali jedan ugovor koji se bliži svom pozitivnom rješavanju je onaj Trya Balyssa, koji bi trebao zajahat Hondu tima Sito Pons.
Jako sam nestrpljiv da ga vidim u akciji na novoj Hondi iako će bit čudno vidit broj 12 na novom motoru, ali nadam se da ćemo ga gledat na čelu kolone kao na
posljednjoj utrci sezone u Valenciji. Što je zasigurno i moguće.
Ostaje nam i pitanje tko će biti timski kolega Baylissu. A kandidati su Alex Barros, Makoto Tamada i Ruben Xaus.
Xaus bi mogao vozit Yamahu s Eliasom a ako se to dogodi Luis D d`Antin˛trebat će tražit dva vozača da popuni mjesta Španjolca i Neila Hodgsona.
Britanac će 2005. vozit AMA Superbike. Hodgson je ovu sezonu imao puno problema sa timom i motorom, koji se kvario više puta.
Nadam se da će se snać u Superbike-u, i mislim da pričam u ime mnogih kad kažem da se nadam njegovom brzom povratku u Moto Gp.

- 20:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 12.11.2004.

Xaus u Seat Superkupu...

Ruben Xaus vraća se na stazu ovaj vikend, samo dvije sedmice nakon kraja Moto Gp Prvenstva.
Ovaj put neće vozit motor već se vraća na domaću stazu u Catalunyi da bi učestvovao na zadnjoj automobilskoj utrci SEAT Leon Superkupa.
Nakon prvih pet utrka voženih u Catalogni, Jaramu, Estorilu, Chesteu i Jerezu, Španjolac Marc Carol vodi u ukupnom poretku sa samo 15 bodova prednosti nad Britancem
Mattom Jonsonom. Naravno da Xaus nema ambicije borit se za titulu prvaka u klasi ali kao i uvijek vozit će za pobjedu.
“Uvijek izlazim na pistu da pobjedm” rekao je Xaus “ Pokušat ću dobro odvozit iako sam svjestan svojih limita, usprkos tome želim dati maksimum da ostvarim što je moguće bolji rezultat.
“Savjetovat će me Jordi Gene(Pilot u klasi).Oduvijek mi natukne kakvu korisnu informaciju kad god se pruži prilika da vozim automobilske utrke.”
“ Još k tome vozač je Seata pa mi je njegova pomoć još veća, jer zasigurno poznaje najbolje od svih ponašanje vozila”
Na stazi s Xauusom će se pojaviti Jorge Martinez, bivši Svjetski Prvak u klasi 80cc trenutno vlasnik timova koji voze prvenstvo u klasama 125cc i 250cc.

- 17:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Novi rekord posjećenosti Moto Gp-a

Svjetsko prvenstvo u Moto Gp-u ponovno je srušilo rekord gledanosti u 2004. Godini, bilježeći najveće cifre u 15 od 16 utrka sa porastom od 10% gledatelja u usporedbi
S proteklom sezonom.
Prva povijesna sezona Valentina Rossia sa Yamahom bio je prevelik izazov za gledatelje Gp-a iz cijelog svijeta.
Oko 1,7 milijuna navijača putovalo je na utrke koje se održavaju na 5 kontinenata, među kojima se nalazi novouvedena staza Internacional Losail Doha,
koja je zasigurno otvorila je vrata novom gledateljstvu, a ostale stazo među kojima su Mugello, Catalunya, Sachering, Donington Park, Brno i Valenciapostigli su nivo
posjećenosti koji nije zabilježen nikad do sada. Zasigurno manifestacija koja je zabilježila posjećenost kao nikad do sada je Velika Nagrada Gauloises Češke Republike,
vožena u Brnu sa 22 766 gledatelja na dan trke i 104 719 tokom cijelog vikenda skoro 30 000 više negoli u sezoni 2003.
Velika Nagrada Cinziano vožena u Mugellu zabilježila je porast od 20% kao i Velika Nagrada Cinztiano vožena na Donington Parku.
I Velika Nagrada Camel vožena u Japanu na stazi Motegi te Velika Nagrada Marlboro u Sepangu(Malezija) zabilježile su zavidan porast posjetitelja.
Usprkos jakoj kiši koja je padala na dan utrke Velike Nagrade Marlboro(Jarez) posjetitelja je bilo više od 200 000 tokom vikenda. Al Španjolski entuzijazam je došao do samog vrhunca
na zadnjoj utrci sezone, onoj u Valenciji, gdje je 122 034 osobe prisutne na dan utrke podiglo ukupan broj posjetitelja na 211 468 tokom vikenda.
Razlog je zasigurno bio slavlje koje su navijači priredili Svjetskom Prvaku 2004. Godine u klasi 250 cc Dani Pedrosi.
Velika Nagrada Njemačke, Veltins Motorrad bila je treća utrka sezone koja je premašila 200 000 posjetitelja tokom tri dana trajanja te iste manifestacije.

- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Biaggi uspješno operiran...!!!

Jučer popodne Max Biaggi operiran je u specijaliziranom centru u Lionu(Francuska),
Gdje su liječnici pokušali smanjiti lomove lijevog nožnog zgloba, koju je Max slomio prošlu subotu vježbajući na Supermotardu.
Operacija koju je izveo profesor Colliard i njegova ekipa doktora uspješno je izvršena.
U slijedeći četvrtak Biaggi napušta centar i odlazi u svoju kuću u Montecarlo, gdje će neko vrijeme mirovati.
Za dvije sedmice počet će program rehabilitacije sa svojim fizioterapeutom Marimon Langhi i pretpostavlja se da će se u najboljem slučaju
Vratit na stazu za vrijeme zimskih testova koji će se održavati u Siječnju 2005. Godine.
Biaggi če prema svemu sudeći propustit testiranje koje HRC organizira u Španjolskoj krajem ovog mjeseca.

- 01:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Melandri potpisao za Telefonicu Movistar





Sezonu 2005. Marco Melandri odvozit će za volanom Honde RC211V.
Danas je postigao dogovor s timom Telefonica Movistar vođen Faustom Gressiniem.
Bivši svjetski prvak u klasi 250 cc potpisao je godišnji ugovor s opcijom produženja na dvije godine, a prvi kontakt s V5 imat će 24 Studenog
kada su u planu tri dana testiranja u Jerezu.
“Jako mi je drago što ću vozit za jednan takav tim, jako dugo čekam ovaj trenutak i puno smo radili da bi realizirali ovaj projekt”,
rekao je Melandri , koji će zamijeniti Colina Edwardsa i tako vozit kao timski kolega Setea Gibernaua. “Sad sam još više zagrijan ovim izazovom”.
“U glavi osjećam da se nešto promijenilo, jako sam motiviran i u isto vrijeme imam veliku želju sjest za motor i osjetit snagu Honde RC211V i profesionalnost tima Gresini”.
Melandri, koji će sutra primiti nagradu od strane CONIA, za titulu svjetskog prvaka u klasi 250 cc 2005. Godine, krajem sedmice bit će jedan od mnogih vozača Gp-a koji će
nastupit na manifestaciji Supermotarda, Kartinga te Rallya koju organizira Graziano Rossi u Pesaru.

- 00:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.11.2004.

Chris Vermeulen testira Hondu u Jerezu...!!!

Na slijedećem testiranju organiziranom od strane Honda Racing Tima 23. Studenog na stazi u Jerezu, Vermeulen će sjesti na Hondu RC211V.
HRC sa zanimanjem prati taj događaj, jer je Australac sjetimo se jedan od najboljih vozača u Svjetskom prvenstvu SUPERBIKE-a.
Samim time i jedan od glavnih kandidata za vozača u kraljevskoj klasi kad mu istekne ugovor u Prvenstvu Superbike-a,na kraju sezone 2005.
Sam Vermeulen kaže :
“ Trebao sam probat motor još prošlu sedmicu u Valenciji, ali nedavno sam operiran, nakon što sam ozlijedio zglob padom na utrci Superbikea u Imoli”
Motor je trebao testirat isti dan kad su Dani Pedrosa te Andrea Dovizioso imali prvi kontakt s RC211V-om.
“Bol se smanjila ali treba još proć neko vrijeme dok se ozljeda zalijeći do kraja, jako sam nestrpljiv jer to predstavlja veliku priliku za mene.
Sljedeću godinu ću opet vozit Superbike, ali Gp predstavlja maksimum i tamo se zasigurno vidim veoma brzo.”
Sa samo 22 godine Chris se može pohvaliti veoma važnim rezultatima kao i mnogo svojih sunarodnjaka karijeru započinje u DIRT TRACKU.
Sa 15 godina otkriva čari brzih trka na pisti. Mentor mu je u to vrijeme bio nestali Barry Sheene. Ubrzo osvaja prvenstvo Australije i Britanije.
2000 godine ulazi u klasu Spersport a 2001. odvozio je cijelu sezonu.2003. osvaja prvenstvo s timom Ten Kate Honda sa kojim je ove godine debitirao na Svjetskom Prvenstvu.
Nakon što se 9 puta popeo na podij od kojih 4 puta na najvišu stepenicu Australac je spreman napast titulu prvaka sljedeće sezone prije mogućeg prelaska u Moto Gp.

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Max Biaggi ozlijedio se tokom treninga...


Dok je u subotu treniaro za utrku Svijetskog prvenstva u Supermotardu koja je predviđena za 21 Studeni, Biaggi je pao i ozlijedio lijevu nogu.
Prebačen je u kliniku Doktora Coste u Forli i nakon što je podvrgnut detaljnim pregledima odlučeno je da će ga operirati da bi se ozljeda što prije zaliječila.
Operacija će bit obavljena u Francuskoj u Lionu u jednom specijaliziranom centru.
S neizvjesnošću iscekujemo rezultat operacije jer je krajem mjeseca trebao počet vozit testiranja nove RC211V za 2005. Godinu..

- 20:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Moto Gp...

Pošto već danima ne mogu pročitat nikakvu korisnu vijest što se tiče motora na netu…
Odlučio sam se na svoj doprinos hrvatskom moto svijetu…
Stranica će se bavit isključivo moto tematikom...
Pa krenimo redom s vijestima iz moto Gp-a…

- 19:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se