05

utorak

prosinac

2017

Mijenjam kupaći za malo snijega

Dok svi bruje o snijegu, ja volim biti drugačija, pa vas zatrpavam slikama u kupaćem kostimu.



Ovako sam provela moj najljepši rođendan.
Eh, da sam tad znala za trgovinu „Manzara“ iz Buja, tamo bih svakako kupila jednu haljinu za rođendansku večeru. Trenutno sam okom zamjerila jednu.




Oni koji me prate na blogu, a i oni koji me privatno poznaju, znaju da obožavam haljine. Ova trgovina ima haljine za svačiji ukus i za sve prigode. O haljini ću pisati već sljedeći put i naravno dokumentirati to sa fotkanjem, što meni nije mrsko….hihi
Samo ću otkriti malu tajnu: imam crveni šešir i jedva čekam da vidite tu kombinaciju sa haljinom iz „Manzare“.




Slogan „Manzare“ je „Budite lijepi, moderni i uočljivi!“, što je zapravo i moja parola. Ja volim modu, ali na svoj način. Nikada ne smijemo slijediti trend pod svaku cijenu, jer nekada možemo izgledati smiješno.



Trgovina „Manzara“ u svojoj ponudi ima haljine, kupaći kostimi, žensko rublje i modne dodatke.
Možete naručiti ono što vam se sviđa online i do vas artikl stiže do najviše tri dana. A ovo je posebno super: uz narudžbu iznad 290 hrk , dostava je besplatna. Ako ne budete zadovoljni, proizvod možete vratiti do dva tjedna.




Ja sam ove godine imala najluđi rođendan. Na devetom katu hotela, dok sam pila kavu pored bazena, odlučila sam otići u sobu, odjenuti kupaći kostim i zaplivati, iako je vjetar puhao jako.



Ma, šta da vam kažem: osjećaj je bio odličan: topla voda i pogled kao sa neba.



Da nisam probala ne bih vjerovala...hihi



Do sljedećeg fotkanja grli vas vaša Fashionistica



Mah-mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.