06

petak

listopad

2017

Kocka, kocka, kockica ...

Ma, znate što! Kako samo volim ova demokratična vremena kada je moda u pitanju. Sve se nosi, samo treba dobro posložiti.



Neke moje prijateljice imaju problem kada nešto kupuju: ne mogu se odlučiti i iz shoppinga se vrate praznih ruku. Ja imam problem da se ne mogu odreći trenutka kada se dogodi ljubav na prvi pogled. Tako je bilo i sa ovom haljinom.



Tražila sam karo košulju, ali kad sam ugledala ovu haljinu, bila sam paf. To je to: jednostavno, ženstveno, trendy...



Moje nepisano pravilo bilo je: zimi hlače, a ljeti haljinice. Ma, tko bi odolio ovim kockicama u ovim rujnim danima Miholjskog ljeta, kada svježina zapuhne tek u tragovima.






Može se pregrnuti i ovaj tamnoplavi ogrtač ili kako ga već nazvati. Sandale su također u tamnoplavoj boji, kao i kockice na haljini.




Donedavno, nisam baš voljela tamno plavu boju, ali kad se osvježi sa malo bijele, nije loše. Zar ne?





Najbolji lijek za loše raspoloženje ili depresiju je šetnja. Tako sam ja u ovo krasno nedjeljno popodne prošetala i napunila baterije za sumorne kišne dane.




U najboljoj i najiskrenijoj namjeri da vas oraspoložim ili dam ideju za odjevnu kombinaciju, ostavljam vam veliki zagrljaj.



Grli vas vaša Fashionistica.



Mah - mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.