21

utorak

ožujak

2017

Prvi dan proljeća

Malo sam se brecnula kad sam čula: prvi dan proljeća, a tek 20-ti.




Ali, baš me briga. Ja se ogrnula u bijelu boju i krenula ususret divljem vjetru.




Razumjeli smo se mi: nije on toliko hladan da ja ne bih izdržala u ovom laganom bijelom kaputiću.



Proljeće je čudnjikavo, razigrano, nestašno: čas puše, čas sa suncem sprži sve oko sebe...



Hlače sam kupila u "Piazza Italia" i već sam sad zabrinuta: što ću kad daju sve od sebe, a ja ih želim do kraja života. Super su!




Cipeliške sam kupila u "Roberto shoes", kad sam bila u Zagrebu i odlične su: 'em me uzdignu, 'em su udobne :))))





I tako smo se naguravali ili ako hoćete igrali vjetar i ja, dok sam pripremala ovaj photo session kao ideju ako ste raspoloženi koračati kroz proljeće u bijelom.





I za kraj jedna umjetnička, a vas grli vaša Fashionistica





Mah - mah




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.