21

utorak

veljača

2017

'ko to more platit'

More!!! More!!!




Da li vama ide na nerve kada čujete da netko kaže "more" ( a misli na "može")?



No...ja sam ovu posljednju nedjelju odlučila provesti na plaži, u udobnoj stolici od pletenog pruća uz šalicu kave.



Svu odjeću sam kupila u HM, osim kaputića koji sam kupila u Italiji u trgovini "Zuiki" ( prvi put sam čula za taj brend, ali imaju izvrsnu ponudu odjeće).




I tako, slušajući prognozu vremena dok pripremam ovaj post, sve govori da nam dolazi par dana lažnog proljeća. To za mene znači sljedeći vikend opet na plažu, umjesto na planinu.





Svakako, ova odjevna kombinacija će biti dobar odabir za tople proljetne dane.




A vas do tada grli vaša Fashionistica




Mah-mah













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.