13

utorak

rujan

2016

Crveno, volim te - crveno

Dok sam u slatkim mukama tražila haljinu za sinovo vjenčanje, "naletim" ja tako na sniženju na ovu crvenu haljinu marke "Desigual".



Otkako sam zašla u šesto desetljeće, uglavnom mi odgovaraju haljinue koje su "komotne", tj. nisu "rezane" u struku i ne stežu me. A ova haljina je upravo to.



Sandale sam isto tako našla u "Importane" centru na sniženju i obožavam ih. Peta im je super, pa i za ovakvu šetnju po plaži. :))



Iako sam se do skora u crvenom osjećala nelagodno, ovo mi se svidjelo. Prije svega zato, kada sam pošla na ovu kavu, krenuli smo u malo tiho mjestašce pored mora. A kada sam vidjela sliku, zaljubila sam se u crveno.



Do sljedećeg modnog izričaja grli vas vaša Fashionistica




Mah - mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.