29

utorak

ožujak

2016

Vrijeme balonera

Volite li balonere? Ja prije nisam. No, ovoga proljeća nabavila sam četiri. ( naravno - na sniženjima )



Baloner je zahvalan dio garderobe, jer vas "upakira", pa vješto možete skriti natruhu boja ispod.




Boja bijele kave ili golubinje siva boja je uvriježena boja balonera. No, ja nedavno ugledah moju omiljenu ružičastu i usudih se malo "drečati" bojom ulicama grada. ( iako je ova fotka nastala na selu )





Usudila sam se po orkanskoj buri obuti čizmice s visokom petom i prošetati Makarskom.




Ružičastu, ili kako ju ja volim zvati "pinky", volim kombinirati sa animal printom. Dok je siva boja mantila lakša za kombinaciju, pa se tu može poigrati sa jačim bojama obuće ili hlača.



E, sad: boja masline je sljedeći baloner kojem nisam odoljela. Da ne bi bilo jednostavno, ja sam odjenula cvjetne hlače i nadam se da vam se sviđa.







Ovog proljeća nisam odoljela ni šeširima. Prije sam imala odbojan stav prema šeširu, no - sad mi se sviđa kao modni detalj.





I za kraj ovog posta, jedan "Armani" bijeli. Zaljubila sam se u njegovu kapuljaču, koju mogu skinuti ... hihi...




Naadam se da sam vam dala ideju kako se odjenuti za ovaj prijelazni period, kada imamo dojam da nemamo što odjenuti.
Grli vas vaša Fashionistica




Mah -- mah





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.