06

nedjelja

ožujak

2016

A onda po Zagrebu..

Nakon Tour de Istria dolepršala sam u Zagreb, moj ljubljeni grad.


Između nekoliko kišnih dana, baš taj dan osvanulo je plavo nebo nad Zagrebom. Dar za mene.....



Kao vrabac kada skakuće od mrvice do mrvice, tako sam ja skakutala po Zagrebu i htjela grliti njegove ulice, njegovo nebo, njegovo sunce.



Za skakutanje sam odjenula hlače "Esprit", šešir "Stradivarius", ružičastu jaknu sam kupila u Italiji u "New Yorkeru" na sniženju i shvatila da ta kolkecija još nije stigla kod nas, a tamo je već na zadnjem sniženju.



O jakni bih vam mogla pričati do sutra. Nježno bijelo krzno oko vrata i lagana tkanina su prekrasna kombinacija za topli sunčani dan.




A ovaj prekrasni dan započela sam s @Bolji zalet na kavici u "Velvet"-u.






Zato sam ja ovako ushićena, jer sam stalno jurila od kave do kave s mojim dragim blogerima.




Skakućući tako u ovim laganim tenisicama (što i nije moj đir), doskakutala sam do kraja ovog modnog posta. Sve vas grli vaša Fashionistica




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.