18

subota

srpanj

2015

Dan iz snova darovala @Mela

Na +39 stupnjeva u hladu dobijam SMS od @Mela. " Jesi li za kavu, ja dolazim po tebe?!"






Teško žabu u vodu!!! Bila sam spremna za pola sata :))




@Mela je bila neumorna da zabilježimo svaki povijesni kutak :) , pa čak i vjenčanje u vrtu pored mora ....





Na radiju su javljali da se ne izlazi vani ( ako se ne mora ), da se sklanja u hlad i pije mnogo tečnosti.A mi smo zaključile da smo najzdravije žene na planetu. Ni toplotni udar nam nije mogao ništa hahaha




Sljedeće testiranje toplotnog udara je, nadamo se, sa @Zvonka.





Za ovaj Photo session by @Mela odabrala sam haljinicu iz H&M, koju sam upravo jučer kupila u Trstu.





Grli vas vaša Fashionistica... Mah - mah








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.