24

nedjelja

svibanj

2015

Plavo nebo, plavo more...

Bilo je to jednog " plavog " dana...



... u Pločama....





... tražila sam @Obadzo blogera...





... a onda dobijem poruku da je on u Baškoj vodi....dok ja gledam njegove slike u izlogu.--





Ja, htjela biti plava kao more, pa odjenula plavu bluzu, koju sam kupila u " Lidl".....





A ponijela sam i žutu vestu - žutu kao sunce što je sijalo s neba, ako puhne vjetrić...



Ploče su vam prelijepo mjesto i vidjela sam već kolonu njemačkih turista od deset auta, koji su čekali trajekt za Korčulu...



Nije bilo žuto samo sunce i moja vesta, nego i moja torba i sandale....



Na Rivi ima mnogo lijepih mjesta za napraviti photo session ... hihi



Eto, ako sam tražila prijatelja blogera Obadžo, pa ga nisam našla, onda sam obišla okolne znamenitosti i zabilježila fashion fotkama.




Mah - mah iz Ploča...grli vas vaša Fashionistica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.