30

četvrtak

travanj

2015

Flower print

Idemo opet sa cvijećem.



Ove lagane i udobne ljetne hlače kupljene su u " Kikiriki".



Ovakve veste, šupljikave i lagane obožavam kada topli dani blago zahlade.



Iz prelijepog mi dragog Zagreba mah - mah



Grli vas vaša cvjetna Fashionistica

28

utorak

travanj

2015

Purple pepito

Uz ovu, meni, predragu jaknu, može se odjenuti bilo što: crne tajice, ljubičasta majica, crne čizme...



Kada sam ugledala ovu jaknu, zaljubila sam se u nju.




Lagana, pa čak iako iznenada zagrije sunce, ugodno je biti u njoj.







Bilo kakav ljubičasti detalj, kao lak za nokte, može biti cool kombinacija.




Mah - mah...Grli vas vaša pepito Fashionistica



25

subota

travanj

2015

Isto, a drugačije

Sunčano i upravo savršeno za kavicu na terasi kafića.



Komentirali ste boje : " Getro", EU, a ja bih dodala i malo " Lidl", haha....

No, malo ću vas zeznuti sa ovim cvijećem i iskočiti iz vaših asocijacija :)))



Ova žuta majica nije ista kao iz prošlog modnog izričaja, ali žuta jeste :)))




Mah - mah s klackalice s mojom slatkicom u cvjetnom mantiliću



Grli vas vaša Fashionistica

23

četvrtak

travanj

2015

Žuta u plavom

Royal blue i žuto moje su omiljene boje.



Tako sam u ovoj ležernoj kombinaciji smućkala svačega po malo.





Plavu vestu i žutu majicu iz " Lidl" -a, sa crnim tenisicama na šljokice, koje imaju žute vezice. Luckasto, zar ne ;)



Crnobijele tajice su iz H&M.



Ove naočale sam kupila u Italiji i plavi okvir mi je super poslužio u ovoj kombinaciji.



Moja omiljena torba koju sam dobila na poklon uvijek ima svoju ulogu u nekim modnim izričajima.




Bio je to divan dan za šetnju, a kažu već sutra kiša....brrr



Sa žute klupe mah- mah...




Grli vas vaša Fashionistica






21

utorak

travanj

2015

Cvijeće u crnom

Teško mi je biti totalno elegantna. A i to nekad moram.



Da bih " razbila " crnu boju, koju baš ne volim, " nabacala " sam puno cvijeća iz " New Yorker"-a i k tomu još pinky cipele iz " Deichmann" -a.




Odijelo, bilo kakvo, trebala bi imati svaka žena. Ove klasične hlače imaju zanimljiv uzorak na pojasu, a niti remen nije potreban.





Do nekih vrelijih dana, iz šumice mah - mah







Grli vas vaša Fashionistica


19

nedjelja

travanj

2015

Još masline...

... idemo u tom tonu ;)



Jakna je od antilop kože, sa vezicama na rukavima i ja ju obožavam.



Animal print obo-ža-vam .... i to je to. Ova tunika kupljena je u "New Yorker ", lagana je i zavodljivo prozirna.




Traperice su boje masline kao i jakna.




Mah - mah sa Stonskih zidina.

Voli vas baša Fashionistica


15

srijeda

travanj

2015

U iščekivanju....

... ljeta....



...evo jedne svečane haljine...



... boje masline, sa malo šljokica....






Osmijeh za vas.... mah - mah

Grli vas vaša Fashionistica

13

ponedjeljak

travanj

2015

Plavo nebo, bijeli oblak

Danas je baš prvi vrući dan.



Ali, ne možemo odmah uskočiti u ljetne haljinice ....




Polako: prvo majica kratkog rukava i lagana vesta.



Hlače su udobne, pamučne i kao i vesta i majica, kupljene u H&M.



A sad: mah - mah s juga !



Grli vas vaša Fashionistica



08

srijeda

travanj

2015

Bježi, Zimo , s prozora :)

Danas malo cvijeća i plavoga neba.



Cvijeće iz prirode palo je na cvjetne hlače iz " Lindex" -a.



A plavo nebo se printalo na plavu bluzu iz " New Yorker" -a i poznate / hihi / čizmice iz " Deichmann "-a.



Zima gotova ? Naadajmo se da je ovo njen zanji dah - izdah :)



Zagrljaj s juga...Mah - mah

Vaša Fashionistica

03

petak

travanj

2015

Crta do crte - pinky

Hlače iz H&M su odlične, udobne i rastezljive.




Cipele u ružičastoj boji su iz " Deichmann" od antilop kože, a torba je kupljena u C&A.




Mah . mah... i sretan Uskrs :)

Grli vas vaša Fashionistica


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.