28

subota

veljača

2015

Na jugu - sunce / zadnji dan veljače /

Prošle godine sam za rođendan dobila ovu jaknu s resama, i mogu vam reći da ju obožavam.



Na ovim mojim pamučnim trapericama u njihovom šarenilu ima i nijansa boje kao što je jakna, pa idu dobro jedno uz drugo.



O tenisicama " Retro" mogu reći da sam luda za njima: udobne su, izdužuju noge sa svojim povišenim đonom, a njihova zlatna boja je baš po mom 'šmeku'. Naravno i zlatna torba, koju sam pronašla u Italiji.





Sve je tako udobno, da se mogu zavlačiti svuda, haha...



...i meditirati :)






Ispod jakne odjenula sam lepršavu bluzu bijele boje, jer u mojim godinama vrlo je važno nositi vedre i svijetle boje.




Naravno, ogrlica, sat, naočale.... bez toga bih bila kao bez glave.




Voli vas vaša Fashionistica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.