30.06.2007., subota

Blowin' In the Wind

Image Hosted by ImageShack.us
*priznajte da je prava ljepotica*

Hvala svima na čestitkama za rođendan. Bio je lijep, krasan... da bar nije 20. Od sad lažem koliko imam godina. E. Imam 16. Zapamtite. 16!

Odustao sam od svog faxa i odlučio se prebaciti na građevinu. U ovih 7-8 mjeseci sam otkrio da mrzim svoj fax iz dna duše i tako... Sad se pripremam za novi prijemni. No dosta o faxu.

Razlog zašto sam objavio ovaj post nije zato da vam se javim, pozdravim vas ili nedajbože pozovem na piće :P
Razlog je taj što je sad 5:36. A nakon cijelog dana vježbanja matematike dogodi se neki kratki spoj u mozgu ili nešto pa otiđete pisati na wikipediji o ventilatorima.
Evo linka. Nadam se da ga ovi s wikipedije neće izbrisati jer sam si uložio truda (ako ga pak izbrišu ovjekovječit ću taj text ovdje na blogu).
Dobrih 15 minuta sam tražio je li koja tema slobodna i onda sam otkrio da nitko nikad na hrvatskoj wikipediji nije pisao ventilatorima. Sramota je da u cijeloj hrvatskoj ima samo jedna ozbilnija stranica o ventilatorima (www.ventilator.hr).

Nego, sad sam rekao što sam htio.

Sad bih kao trebao nešto još pisat jer za sada ovaj post nema broj riječi koliko i drugi...
er....phhh...uhhh...
*vrti se oko sebe ne bi li našao nešto za napisati*

Eh...ništa....samo mi je ventilator zanimljiv u ovoj sobi. Mogu otići i do bratove, ali tamo ima jedan isti takav pa...ono...ne vidim smisao.

Mislim da sam napunio kvotu riječi. Za kraj, gledajte 'Spužvu Boba Skockanog' sutra ujutro. Tj. za 2 sata.

Btw...koliko imam godina? Pazite što ćete odgovoriti. :P


- 05:31 - Komentari (16) - Isprintaj - #

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel