23.02.2007., petak

Lift Me Up

Image Hosted by ImageShack.us

Upravo je 2.00AM i ja ne znam što da radim sa sobom.
Dosađujem se. Ništa mi se ne da. Nemam ništa za učit. Imam par filmova za gledati, ali koncentracija mi je na nuli pa ne mogu.
Već me boli glava od WoW-a pa ga neću paliti do sutra.

Imam i par Dylan Dogova, ali to treba čitati. A meni se to ne-da.
Ali uspio sam pročitati novog Nathan Nevera. Još popodne. Ali budimo ozbiljni Nathan je puno bolji od Dylana :P

Trebao bih očistit stan. Prljavština se počela nakupljati u slojevima. Kuhinja je cijela ljepljiva, a TV prašnjav. WC je horor.
Usisivač nisam palio mjesecima.
Ali pogodite....ni to mi se ne da.

Jedino mi se da ležati na krevetu i osjećati se dosadno.
Ostao sam prilično zatečen ovom situacijom jer mi se uvijek da raditi nešto.

Trebao bih nešto trenirati.... streljaštvo... ili šah. Trebalo bi se prijaviti... pronaći... prođe me volja do tada.
Ako se ova agonija nastavi počet ću trenirati samostreljaštvo.

Sad sam se sjetio da nisam ni na sistematski otišao. Vjerojatno jedini na godini.
Stigli su i računi...treba ih platit. Na pošti... što znači da bih se trebao dignuti i napraviti nešto.
No, not me.

Došao je čak i glupi račun od televizije. A HRT ni ne gledam... jedino par onih serijica tu i tamo na RTL-u popodne. Taj račun neću ni platit. Glupi HRT-ovci gaze moja ustavna prava.

Da bar mogu zaspati. Ali ne mogu ni to. Red Bull je učinio svoje.

Dosada. Zašto se ta riječ sastoji od riječi 'do' i 'sada'? Ne shvaćam.

Nek mi neko objasni molim.
- 02:00 - Komentari (23) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel