21.07.2006., petak

Twist and Shout

Image Hosted by ImageShack.us

Nije prošlo ni mjesec dana kad gle... novi post *Wow...što sam brz :P*

Velike promjene u životu mom su se dogodile. *Nisam postao zombie, nisam počeo govoriti kajkavski i nisam pronašao Boga ako ste to pomislili :P*

Otišao sam s mora u Zagreb. Normalni ljudi rade obrnuto... a oni nenormalni kojima ni 12 godina školovanja nije dosta i žele ih još 5...well, oni uglavnom idu u Zagreb. I kupaju se u onoj bari zvanom Zagrebačko more...iliti ga Jarun.
No ja se nemam što tužiti. Nikad nisam bio veliki obožavatelj mora. Uvijek sam bio dijete kopna. Ali kopna kraj mora. Ne onog udaljenog 300km.
*Btw...lupam ove kilometraže po slobodnoj procjeni... meni su vam 3 nosaća aviona - kilometar... pa sam onda proračunao koliko stane nosaća aviona od Zagreba do Jadrana... ma nema veze...zaboravite... :)*

Prije prijemnog sam išao na pripreme. Te pripreme nisu trajale 2 dana kao što bi ste mogli pomisliti. Trajale su DVADESET dana. 20 tegobnih dana po onoj vrućini. 3 sata matematike i 3 sata fizike dnevno. Propustio sam Argentinu-Njemačku i Portugal-Englesku zbog tih priprema. Zamislite to! Ka-ta-stro-fa.

Prijemni je bio 12.7. Mislio sam da ću dan prije buljit u zbirke i bilježnice dok mi oči ne ispadnu, a da cijelu noć neću spavati od muke. Da ću početi uzimati tablete za smirenje i lake droge. Da ću se naposlijetku prepustiti alkoholu i inim užicima...
Ali ne...
Ja sam tu noć baš lijepo odspavao. Dan prije gotovo da nisam išta učio. Sad bi sebe najradije ubio zbog takve ležernosti. Da nisam prošao prijemni vjerojatno bi se kajao do kraja života.
*Zamislite budale... on instalira nove igre na laptop dan prije prijemnog i igra se! Umjesto da uči! Umjesto da se ubija od učenja! Ali ne...njemu je veći prioritet u tom trenutku s Njemcima osvojiti Poljsku!*

Međutim...

Na prijemnom sam rješio 21 pitanje. 17 od 24 iz matematike i 4 od 16 iz fizike. To nije ni posebno dobro ni posebno loše.
*Hint: pazite moje bogato znanje fizike ;)*

Slijedilo je desetosatno čekanje rezultata. Rekli su da će u 19 objavit rezultate na internetu. U 19! Ne u prokletih 23:30 kad su se sjetili da bi napokon to mogli učiniti.
Izludio sam sve oko sebe konstantnim bacanjem miša od nervoze čekajući. Da geodetski fakultet ima još donekle i oku ugodnu stranicu pa ajde... ali stranica je ruglo.

I na kraju sam ostao 56. od nas 115 koji smo se upisali na fakultet tako da sam od rujna službeno geodet. Ili bar službeno pokušavam postati. Toliko sam bio happy da sam izvadio chips i počeo ga jesti jer sam smatrao da to treba nekako posebno proslaviti, jel...

- 15:19 - Komentari (22) - Isprintaj - #

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel