22.06.2006., četvrtak

I'm Amazed

Image Hosted by ImageShack.us

24 dana do kraja mature
Dogovaram se s Rozan da ćemo za par dana početi vježbati za maturu. I s Crvenom također. Plan je stvoren.
S Crvenom vježbam matematiku.
S Rozan učim hrvatski.

20 dana do kraja mature
Počinjem s Rozan vježbati hrvatski. Pravimo svoje skripte. Svoje vlastite skripte. Mi jedini od svih maturanata! Baš smo vrijedni. I kul.
S Crvenom počinjem rješavati zadatke iz matematike. Teeeeeeški zadaci. Došlo mi skoro da se rasplačem. Kompleksni brojevi uopće nisu sexy. A rotacijska tijela još manje.

16 dana do kraja mature
Gotovi smo sa skriptama. Sad napokon možemo učiti hrvatski. Sad kad imamo skripte, jel. Primjetite exploziju veselja u meni zbog toga.
Crvena me i dalje tjera da radim matematiku, ali moje misli šeću okolo :P

10 dana do kraja mature
Hrvatski sve teže i teže ide. Hrvatsko-latinsko-njemački-talijanski-mađarski-francuski rječnici iz 19. stoljeća uopće nisu sexy. Ne bi vjerovali... ali ništa od seksipila kakav bi čovjek očekivao.
Počelo Svjestsko prvenstvo. Crvena još na većim mukama da mi zadrži i malo one koncentracije što je imam. Koncentracija se seli u gol Kostarike, a ne u bilježnicu punu kvadratića.

7 dana do kraja mature
Obrana maturalnog rada. Branim hrabro svoj rad. I obranjujem ga. Kao vitez iz renesansnih romana. Kao heroj iz akcijskih filmova. Kao junak iz talijanskih stripova.

4 dana do kraja mature
Moj rođendan. To je bio neviđen party. To nije bilo bilo kakvo slavlje. To je bilo slavlje znanja. Hrvatski i matematika posvuda. Nikad se nisam osjećao tako sretnim. Uz sve te bilježnice oko mene. Uz sve te bezbrojne strane teksta. Uz sve te zapetljano spetljane zadatke iz matmatike. Uz zemljopis koji tamo iz prikrajka viri, a još ga nisam ni počeo učiti.
Super je imati rođendan 15.06. Stvarno zakon. Zadnji rođendan koji sam proveo bez knjige se dogodio davne 2002. Kad je još bilo Svjetsko prvenstvo u Japanu i Koreji.

2 dana do kraja mature
Pišem zadaćnicu iz hrvatskog. Tema biva neka Sartreova mudra izjava. O nekim vojnicima dobra. O nekoj borbi protiv zla. O nečemu...
Prvih sat vremena sam se zajebavao na račun te teme. Izmislio sam već oružja kojima će vojnici dobra pucati (tratinčica gun, bombonder) i činove (kapetan dobro, general bolje, admiral najbolje).
Slijedećih 2 sata sam pisao neke moje kvazi-mudre...
Zadnjih sat vremena sam lupkao kemijskom po stolu.

1 dan do kraja mature
Pismeni iz matematike. S nekim glupim brojevima. Sva rješenja ispadaju u stilu 8.34268625842. I neki graf... Mučio sam se s tim grafom satima. Ona krivulja nikako da ispadne sve da je ubiješ.
Krivulje. Uvijek su imale nešto protiv mene.

4 sata i 30 minuta do kraja mature
Odgovaram zemljopis. Preletio sam ga pogledom. Dakle, da utvrdimo. Nisam ga učio. Pogledao sam ga. Letećim pogledom. S krilcima. A pošto nemam fotografsko pamčenje, nabadao sam odgovore. Mljeo sam nešto o Francuskoj i lupetao da izgleda kao peterokut.
I onda sam izvukao svoj as iz rukava. Rekao sam da je u Toulouseu sjedište Citroena što je komisiju očito impresioniralo.

2 sata do kraja mature
Odgovaram matematiku. Onaj test s krivuljama sam dobio 4 pa me nije previše gnjavila. Mora biti netko dobar na toj maturi. Srećom. :)

15 minuta do kraja mature
Na maturi se svi boje hrvatskog. To je najveće zlo koje dolazi posljednje. Kao u nekoj pucačini. Pobiješ one luzere i na kraju ti dođe neko mega-giga-tera čudovište.
Polako, prepadnut uđoh u razred u kojem se odgovara to zlo. Izvukoh jedan papirić s trima pitanjima. I gle čuda. Pitanja koja znam jako dobro:
1. Ivan Mažuranić - Smrt Smajl-age Čengića
2. Suvremena hrvatska književnost, značajke
3. Onomastika
Što da kažem. Bio sam impresivan. Sve sam znao. Pričao kao navijen. Ma savršen.
Takvo dijete bi svaka majka poželjela.

Poslije mature
Prošao maturu s 5.0. Jedna od 3 osobe u razredu koja je to uspjela. Ponosim se sobom. Pod stare dane sam postao geek. Napokon shvaćam kako je biti ona. :P


- 12:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel