07.05.2006., nedjelja

Everything In Its Right Place

Image Hosted by ImageShack.us

Već dugo nisam pisao post. Predugo. Mislim da je ovo rekord.

*odlazi na statistike provjeriti*

Yap, 18 dana. Ili 432 sata. Ili 25920 minuta. Ili 1555200 sekundi.

Nekima sam čak i falio. Pišu se neke peticije. Dirnut sam. *ajme, sad ću postat sav emotivan i počet ću plakat...šmrc...*

Morate priznat, puno. But hey (...must be a devil between us or...er...to je neka pjesma...nije važno :) )... gledajte to s ljepše strane, prošli post je zato imao rekordan broj komentara...taranana...52! Nije da ja patim za komentarima...mda...nitko ne pati...yeah right... svi jedva čekaju da im se broj komentara poveća bar za 1 kad otvore blog taman to bili oni lanci. Jesam li ikad izrazio svoj gnjev tim komentarima. Ah nisam, sad ću.
*odlazi u wc i dere se na četkicu za zube kao da mu je ona kriva - ne pitajte.*

Zbunjujuća mi je i ona statistika s brojem riječi po postu. Meni piše 'Prosjek riječi po postu: 63'. Ja se ne slažem s time. Ne prihvaćam. Nope, ne može biti tako. I onda mi poslije bezobraznici zaključe 'U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).' Kakav bezobrazluk! Ja pišeeeem duuuuge postove. Zaključno s ovom riječi sam napisao 204 riječi. A pisat ću i još. Malo. *zlobni smijeh*

Zadivljuje me i zaključak 'Broj postova sa slikom: 0 (0%)' i 'Broj postova bez slike: 29 (100%)'. No need to say more. Kao i bezbroj glupih statistika kao 'Datum i vrijeme prvog posta: 27.12.2005. (21:02)' ili 'Vaša IP adresa s koje ste se prijavili u blogeditor: 83.131.149.94'... Why should I care preko koje sam se IP adrese spojio na blogeditor?!

Btw ovo je ljubilarni 30. post. A prvi koji ostavi komentar će ostaviti 450. komentar na ovom blogu. XY, čestitam! :)


- 12:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekad teen srednjoškolski blog s kilometarskim postovima... danas blog struje svijesti.i bezgranične količine gluposti u maloj količini riječi.

Eh da, čini mi se da dizajn funkcionira samo u rezoluciji 1400x900. Dakle, ne samo da je ovaj blog pun gluposti nego je i bugovito smeće.

"I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die."

Blade Runner

Većina ih je mrtvo, ali neka bar prividno žive na ovom blogu

Kaira
DsK
Ik&Ea
Coconut
Muza
Rozan
OvercaffeinateD
Black Angel